Gå til innhold

Riskoker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager trenger men å bruke alt for mye penger på en ting til å koke ris?
En god gammeldags kjele fungerer utmerket bra og kan brukes til alle mulige andre ting også

Anonymkode: 47078...ad6

Skrevet

Riskoker er tull å bruke penger og oppbevaringsplass på.

Anonymkode: 2c765...0b5

Skrevet

Har prøvd flere (relativt mange) muligheter. I dag koker vi ris i en temmelig alminnelig kasserolle. Svak varme og tålmodighet er til god hjelp. 

Anonymkode: f5037...79f

Skrevet

Det er mye greier å bruke en vanelog kjele på kokeplaten. En riskoker er bate en ekstra "dings" som tar opp plass på kjøkkenet og må vaskes. Den gjør ikke at maten blir bedre.

Anonymkode: 41499...cd9

Skrevet

Jeg har ikke den, men en annen type til micro. Kjempefornøyd! Alltid bra ris, jeg har mer plass på komfyren til andre ting og den gjør sin egen greie i microen. Synes det er mye enklere og raskere enn komfyr, jeg må ikke koke opp vann eller passe på den i det hele tatt. Jeg har ikke så gode kokeplater heller, det tar laaaaang tid å koke vann, så denne er gull!

Anonymkode: a7175...2a4

Skrevet

Ris er jo ingen problem å koke i gryte?
Vi bruker en fantastisk god ris, indian gate heter den. Måler opp ris og vann, skyller risen, koker opp vannet med litt salt, koker risen på lav varme 10 min og lar den stå med lokk på 10 min. 
Hvorfor lagre en dings som tar opp plass i kjøkkenskuffene når ei gryte gjør jobben like bra?

Anonymkode: b32ba...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...