Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Føler de roper og styrer til laaangt på natt og med mindre barn i tillegg føler jeg virkelig dette er et slit å ha overnatting. Er det innafor og be de legge seg til å sove tidligere ? Anonymkode: df8d5...58c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Føler de roper og styrer til laaangt på natt og med mindre barn i tillegg føler jeg virkelig dette er et slit å ha overnatting. Er det innafor og be de legge seg til å sove tidligere ? Anonymkode: df8d5...58c De hadde fått beskjed om at det skal være stille etter kl 22.30, men ikke krav om at de skal legge seg og sove. Anonymkode: 73bda...6cb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Føler de roper og styrer til laaangt på natt og med mindre barn i tillegg føler jeg virkelig dette er et slit å ha overnatting. Er det innafor og be de legge seg til å sove tidligere ? Anonymkode: df8d5...58c Tidligere enn hva? Anonymkode: 8ab19...b33
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Tidligere enn når da? Her gir jeg beskjed om at de må legge seg til å sove kl 22 hvis jeg fortsatt hører dem godt da, men hører jeg ikke noe særlig så kan de gjerne være våkne lenger. Funker fint for å få dem til å ikke bråke så mye. Anonymkode: 75cd2...098
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Jeg synes det er helt innafor å skravle, men ikke å bråke så småsøsken blir forstyrret. Litt av kosen med overnatting er å skravle til man sovner. Ellers må jeg bare si at jeg ble så glad av overskriften din. Den var så herlig normal. Heldige du som bor på et sted hvor livet ikke står helt på vent. Hilsen en som bor i Oslo, og som gleder seg til hverdag igjen😊 Anonymkode: 2a09c...e9b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 Ja vi er ganske heldige her med ingen smitte i vår boble 😇😇😇 d kommer nærmere og nærmere, så det er vel bare et tidsspørsmål før vi blir skikkelig rammet. Noen tilfeller har d vært men d har blitt raskt stoppet 👍😅 Anonymkode: df8d5...58c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Har også overnattingsgjester her på samme alder stort sett hver helg, og jeg har sagt de kan legge seg sånn ca 21.30 etter avtale med foreldrene. Lar de ligge og tulle og tøyse halvannen times tid, og som regel har de sovna innen da. Hvis ikke så sitter jeg i nærheten og roer de ned, for jeg syns ikke det er noe vits i å la de herje utover natten. Veldig koselig for ungene å ha overnatting. Slitsomt for oss foreldre, men i disse fæle tider, må ungene få gjort noe hyggelig. Anonymkode: ad1d8...8c5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 De må være ferdig pusset og stelt, skjermer lagt vekk og taklyset av til sånn ca 22. Så kan de ligge i tussmørket og skravle til de sovner, de forstyrrer ingen ved å gjøre det, og de sovner gjerne greit innen jeg legger meg. Anonymkode: 2ada8...1ae
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De må være ferdig pusset og stelt, skjermer lagt vekk og taklyset av til sånn ca 22. Så kan de ligge i tussmørket og skravle til de sovner, de forstyrrer ingen ved å gjøre det, og de sovner gjerne greit innen jeg legger meg. Anonymkode: 2ada8...1ae Bajas og roping etter leggetiden til søsken er selvfølgelig ikke lov, de må jo ta hensyn selv om de koser seg. De kan herje og leke frem til leggetid for småsøsken, etter det er det tid for litt roligere kos. Det har aldri vært noe problem her ihvertfall. Anonymkode: 2ada8...1ae
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 Har ei på 10 år, og de går på badet ca. kl. 22. Etter det er det null skjerm, men jeg bryr meg ikke om når de sovner så lenge de ikke forstyrrer noen. Så om de sovner 22.30 eller midnatt aner jeg ikke. Anonymkode: 2d164...ef7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 22 hours ago, Anonym bruker said: Føler de roper og styrer til laaangt på natt og med mindre barn i tillegg føler jeg virkelig dette er et slit å ha overnatting. Er det innafor og be de legge seg til å sove tidligere ? Anonymkode: df8d5...58c her får de gjøre som de vil så lenge de er stille, her hadde de ikke fått lov til og skrike og styre til langt på natt, de bruker og sovne mellom 22-01 Anonymkode: dfe78...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå