Gå til innhold

Tips til en liten ting å gi til en dame som blir 80 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks svigermor blir 80 år og jeg vil gjerne gi henne en liten ting.

kan selvfølgelig gi blomster men hadde vært kjekt med noe annet også.

Noen tips?

Anonymkode: 2892a...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker hun å gjøre da, er hun aktiv?

Anonymkode: fb9cc...c94

Skrevet

God kaffe, ferdig malt. De færreste 80-åringer jeg veit om bruker kvern.

Og noe godt til kaffen.

Anonymkode: c02f3...005

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hva liker hun å gjøre da, er hun aktiv?

Lite aktiv og interessen med hagearbeid klarer hun ikke helt å drive med lenger... men nå kom jeg på; kanskje en bok... men hvilken bok passer til ei dame på 80 mon?

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Lite aktiv og interessen med hagearbeid klarer hun ikke helt å drive med lenger... men nå kom jeg på; kanskje en bok... men hvilken bok passer til ei dame på 80 mon?

Min mamma er 76 og liker godt bøker fra virkeligheten, og bøker som viser historien og gamle bilder fra der hun vokste opp, og der hun bor nå. Gjerne med litt lokalhistorie fra krigen.

Skrevet

Som regel har folk i den alderen det meste de trenger, men litt smådill som servietter og lys, god sjokolade og/eller vin, dusjsåpe, god ansiktskrem, biografiske bøker om eks Kong Harald, bordkalender med «ord for dagen», skjerf eller hansker kan kanskje være noe? 

Anonymkode: 2e786...1ca

Skrevet

Hva med et abonnement på ukeblad eller lignende? 

Anonymkode: 6f3d5...49f

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Eks svigermor blir 80 år og jeg vil gjerne gi henne en liten ting.

kan selvfølgelig gi blomster men hadde vært kjekt med noe annet også.

Noen tips?

Eks svigermor? Ingenting selvfølgelig. 

Anonymkode: bcbcb...7f4

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerangrep.

Admin

Skrevet

Hva med noe fra rituals?

Håndkrem, duftlys, te... Jeg elsker rituals og synes de har så mye deilig der i alle prisklasser..

Skrevet

Min bestemor liker jaktbøker, historiske romaner og romaner om invandrer, til Norge eller andre land. Hun liker ferdigplantede potter til terassen og ville sikkert blitt glad for en varmepute og for en flaske hvitvin. Klær av alle slag er også en fin mulighet.

Anonymkode: 3606a...be9

Skrevet

En god bok! 

Så vil jeg legge til at jeg synes det er flott at du bryr deg om din eks-svigermor. Det er jo ikke henne du er skilt fra, det er vel sønnen hennes. 

Anonymkode: 5b862...d1b

Skrevet

Hvis hun har hage og ikke en krakk til hagearbeid, så ville jeg kjøpt det. Det finnes mange slag, men denne vet jeg svigermor har: Den er både grei å sitte på, fin å knele på og en god støtte når man skal opp igjen. https://www.biltema.no/fritid/hage/hageredskaper/redskap/hagepall-2000021729?gclid=CjwKCAiAhbeCBhBcEiwAkv2cY4SvgrPKrJLxOEJAo__5ZAjkEfkOoC8p7avppvk5oUab82_2gidqThoC8dgQAvD_BwE

Skrevet

Min erfaring er at det er best å gi noe som kan brukes. Folk i den alderen har det meste fra før. F. Eks god te, servietter, lys, sjokolade, hudkrem, såpe. 

Anonymkode: 5cf79...dab

Skrevet

Skjerf, hansker, smykke, håndkrem, noe håndlaget, vin, blomster, fotoalbum (hvis du har barn som hun er bestemor ti), eller gavekort på fotpleie feks 

Anonymkode: 0bace...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...