Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 At hun er så lei seg pga stefar er slem og hun vil at stefar skal flytte ut.... skal jeg bare gjøre alvor av det ? Anonymkode: dfbb1...f16
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Hvor gammel er barnet som sier det? Sønnen min kom hjem med ett stort bitemerket etter barnehagen,bestemoren spør hvem som har gjort det å han svarer "mamma bitet meg". Det var selvsagt ikke sant å barnehagen kunne jo bekrefte at han fikk bitemerket der. Anonymkode: a9f3d...d4f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvor gammel er barnet som sier det? Sønnen min kom hjem med ett stort bitemerket etter barnehagen,bestemoren spør hvem som har gjort det å han svarer "mamma bitet meg". Det var selvsagt ikke sant å barnehagen kunne jo bekrefte at han fikk bitemerket der. Anonymkode: a9f3d...d4f Hun er 9 år. Godt dere fant ut av din sønn sin opplevelse Anonymkode: dfbb1...f16
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): At hun er så lei seg pga stefar er slem og hun vil at stefar skal flytte ut.... skal jeg bare gjøre alvor av det ? Anonymkode: dfbb1...f16 Jeg hadde spurt mer inngående. Men ja, jeg hadde nok gjort det. Anonymkode: 0a38e...463
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Anonym bruker skrev (27 minutter siden): At hun er så lei seg pga stefar er slem og hun vil at stefar skal flytte ut.... skal jeg bare gjøre alvor av det ? Anonymkode: dfbb1...f16 Jeg hadde spurt mer inngående. Men ja, jeg hadde nok gjort det. Jeg er enig i at stefar er slem og jeg syns stefar har gjort mitt barn til en hakkekylling 😔😔 Anonymkode: dfbb1...f16
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hun er 9 år. Godt dere fant ut av din sønn sin opplevelse Anonymkode: dfbb1...f16 Oi når barnet er så stor så ville jeg absolutt tatt det på alvor. Anonymkode: a9f3d...d4f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er enig i at stefar er slem og jeg syns stefar har gjort mitt barn til en hakkekylling 😔😔 Anonymkode: dfbb1...f16 Da er det jo ikke noe å tenke på engang. Bort med han!! Anonymkode: 32ece...13e
Syngensang Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er enig i at stefar er slem og jeg syns stefar har gjort mitt barn til en hakkekylling 😔😔 Anonymkode: dfbb1...f16 Ja, men då er det vel ikkje så vanskeleg. (skjønnar at det kan vere praktiske vanskar, men det er kanskje ikkje så vanskeleg å tenke at det er rett å flytte?) Korleis kan du vere glad i ein mann som har gjort barnet ditt til hakkekylling? Du må tenke på barnet ditt no. Om du ikkje tek henne vekk frå stefar no, men tvert imot står å ser på at barnet ditt lir understrekar du hennar kjensle av å vere mindre verdt. Dette kan prege henne resten av livet om du ikkje no tek hennar parti og fjernar denne mannen frå livet hennar.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg er enig i at stefar er slem og jeg syns stefar har gjort mitt barn til en hakkekylling 😔😔 Anonymkode: dfbb1...f16 Da hadde jeg ikke nølt et sekund, og avgjørelsen hadde vært enkel. Men trå varsomt, og vokt dine ord. Både du og jenta skal leve med avgjørelsen etterpå, og ikke et øyeblikk skal hun, hverken i dine eller hennes egne øyne være syndebukk for at forholdet ryker. Anonymkode: 280d0...e4f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): At hun er så lei seg pga stefar er slem og hun vil at stefar skal flytte ut.... skal jeg bare gjøre alvor av det ? Anonymkode: dfbb1...f16 Selvfølgelig skal du det... Men før dere evt flytter ut, må dere snakke ordentlig sammen. Anonymkode: ae7bb...a09
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er enig i at stefar er slem og jeg syns stefar har gjort mitt barn til en hakkekylling 😔😔 Anonymkode: dfbb1...f16 Ja, da er det jo ingen tvil!!! Da bør du kaste han ut, helst i dag. Anonymkode: 0a38e...463
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #12 Skrevet 12. mars 2021 Du har ikke barn med denne mannen? Hvis du ikke har det, han må ut. Vær så snill å sett barnet ditt først. ❤️Det kan prege ett barn mer enn du aner med en stefar som hakker. Kan ende med at barnet hater DEG for alltid. Faren min reddet meg ikke fra min mor i barndommen. I dag er jeg venner med mor, men klarer ikke helt å tilgi min far. Sviket var størst der. Anonymkode: 67b32...27c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 hør på barnet ditt Anonymkode: 76160...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå