Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Mitt langtidsblodsukker var normalt i midten av oktober når det bør målt hos lege. Ikke noe forhøyet, Nå har jeg symptomer som kan skyldes diabetes og lurer på hvor raskt diabetes utvikler seg. Jeg er ikke arvelig disponert, men litt overvektig og har høyt blodtrykk. Anonymkode: e44e4...e8e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har ikke noe svar til deg, men lurer egentlig på det samme. Hadde litt høyt langtidsblodsukker for noen mnd siden. Det er mye diabetes i familien, og jeg er overvektig i tillegg. Anonymkode: 0f61d...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke noe svar til deg, men lurer egentlig på det samme. Hadde litt høyt langtidsblodsukker for noen mnd siden. Det er mye diabetes i familien, og jeg er overvektig i tillegg. Anonymkode: 0f61d...9ef Kan jeg spørre hva ditt blodsukker lå på? Hi Anonymkode: e44e4...e8e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg har ikke noe svar til deg, men lurer egentlig på det samme. Hadde litt høyt langtidsblodsukker for noen mnd siden. Det er mye diabetes i familien, og jeg er overvektig i tillegg. Anonymkode: 0f61d...9ef Begynn og tren og gå ned i vekt, så kan du snu det før det utvikler seg til diabetes «på ordentlig»! For det vil du ikke ha! Anonymkode: 5b6b3...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå