Gå til innhold

Diamond painting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å se etter diamond paintings fra ebay/wish🤔 Er kvaliteten like god der som i en butikk med dyrere paintings? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk justpaintwithdiamonds.com

Bildene kom brettet.. Får det ikke til å se pent ut, trass i triks jeg har brukt for å få ut luftboblene. 

Min venninne kjøpte hos paintwithdiamonds.com og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 9bb1b...ee5

Skrevet

Takk for tips, den siden så jo helt fantastisk ut 😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ikke bruk justpaintwithdiamonds.com

Bildene kom brettet.. Får det ikke til å se pent ut, trass i triks jeg har brukt for å få ut luftboblene. 

Min venninne kjøpte hos paintwithdiamonds.com og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 9bb1b...ee5

Kom det toll og moms i tillegg, eller er de med i den avtalen jeg ikke husker navnet på?

Anonymkode: 7d5d0...f37

Skrevet

Jeg har kjøpt bare hos eBay, og har stort sett vært veldig fornøyd. Så kan ikke sammenligne med dyrere alternativer. Men det er jo uansett MYYYYYE billigere på eBay!

Anonymkode: 5105e...248

Skrevet

Husk å les kritikkene av butikken. Jeg hare kjøpte både på Ebay og wish, den på ebay var fin, men mye mindre enn jeg trodde, den på wish kom med totalt feil farger på diamantene i forhold til hva tegningen sa det skulle være, så min fine brune ugle ble rosa, grønn, gul og oransje.

Endte opp med at jeg handlet hos https://www.ullagarn.no/produktkategori/diamond-painting/ mest fordi jeg foretrekker å se på de skikkelig før jeg kjøper, og den butikken er i nærheten av meg.

Anonymkode: 492e1...4be

Skrevet

Jeg ble nysgjerrig og måtte google, har jeg forstått rett at det er liming av masse små plastperler?? 

Anonymkode: b6e22...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...