Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Kjøpt jerseystoff, betalte men ikke fått pakka 🤬🤬🤬 Betalte med vipps,da får man ikke igjen noe vel? Nytter vel ikke å be om penger tilbake igjennom vipps heller.. Anonymkode: f8001...61a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Hvordan vet du at du har blitt lurt, og at pakka ikke er blitt rotet bort av posten? Selv bruker jeg bare helthjem, da er pakken sporet og forsikret, og du kan se at det er blitt bestilt henting og så kan du følge pakken på veien. Hvis du er blitt lurt og pakken ikke er sendt, så hadde jeg anmeldt det. Anonymkode: bedd1...528
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hvordan vet du at du har blitt lurt, og at pakka ikke er blitt rotet bort av posten? Selv bruker jeg bare helthjem, da er pakken sporet og forsikret, og du kan se at det er blitt bestilt henting og så kan du følge pakken på veien. Hvis du er blitt lurt og pakken ikke er sendt, så hadde jeg anmeldt det. Anonymkode: bedd1...528 Ja da hadde nok politiet kommer UMIDDELBART på jobben til selgeren å satt på hun håndjern med en gang 😂😂 Snakk om å være naiv! Anonymkode: 4506c...c4a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvordan vet du at du har blitt lurt, og at pakka ikke er blitt rotet bort av posten? Selv bruker jeg bare helthjem, da er pakken sporet og forsikret, og du kan se at det er blitt bestilt henting og så kan du følge pakken på veien. Hvis du er blitt lurt og pakken ikke er sendt, så hadde jeg anmeldt det. Anonymkode: bedd1...528 Fordi jeg har vært i kontakt med posten,postkontoret og har blitt kontaktet av ei som det samme har skjedd med og hun har vært i kontakt med flere. Så vi er flere som har blitt lurt! Hun svarer ikke på sms, messenger og admin har prøvd å få kontakt men hun svarer ikke de heller.. Hi Anonymkode: f8001...61a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Fordi jeg har vært i kontakt med posten,postkontoret og har blitt kontaktet av ei som det samme har skjedd med og hun har vært i kontakt med flere. Så vi er flere som har blitt lurt! Hun svarer ikke på sms, messenger og admin har prøvd å få kontakt men hun svarer ikke de heller.. Hi Anonymkode: f8001...61a Da har du lært å aldri forskuddsbetale penger,da det som en lærepenge! Anonymkode: 4506c...c4a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Hvis vipps er koblet til MasterCard kan du rapportere det til MC. De tilbakebetaler Anonymkode: 0b8bc...61d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Herregud! Finnes det virkelig folk som forhåndsbetaler enda?! Da har vel du lært nå da? Anonymkode: 69497...fab
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Da har du lært å aldri forskuddsbetale penger,da det som en lærepenge! Anonymkode: 4506c...c4a Anonym bruker skrev (1 time siden): Herregud! Finnes det virkelig folk som forhåndsbetaler enda?! Da har vel du lært nå da? Anonymkode: 69497...fab Selvfølgelig må man forhåndsbetalte når ting må sendes. Det er da ikke selgers feil at kjøper ikke kan hente. Så selger skal da ikke trenge å ta risken ved å sende og ikke få betalt etterpå. Synd at TS ble lurt, derfor kjøper jeg kun ting jeg kan hente. Anonymkode: 29ec8...345
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Det finnes et par grupper på Fb som deler lignede historier og noen ganger blir pengene returnert. Søk på f.eks. SVINDLERE I NORGES LAND om du ikke får pengene igjen så er det flere som deler andre erfaringer der. Anonymkode: 06164...b9d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 Bor hun i nærheten? Tropp opp på døra hennes. 😊 Jeg hadde ikke gitt meg. Anonymkode: c79b7...fed
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Bor hun i nærheten? Tropp opp på døra hennes. 😊 Jeg hadde ikke gitt meg. Anonymkode: c79b7...fed Hun bor desverre flere timer unna 😔 Vurderer å be om pengene gjennom vipps men får det vel ikke uansett. Anonymkode: f8001...61a
Kamomille Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hun bor desverre flere timer unna 😔 Vurderer å be om pengene gjennom vipps men får det vel ikke uansett. Anonymkode: f8001...61a Men Hvor for i all verden kan du ikke be om pengene igjen via MasterCard?? Det er null problem altså! Endret 13. mars 2021 av Kamomille
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 Kamomille skrev (4 timer siden): Men Hvor for i all verden kan du ikke be om pengene igjen via MasterCard?? Det er null problem altså! Betalte med vipps, visakortet mitt som ligger inne der. Anonymkode: f8001...61a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Betalte med vipps, visakortet mitt som ligger inne der. Anonymkode: f8001...61a Da sender du vipps-krav igjen og igjen til svindleren blir dritt lei og betaler tilbake. Anonymkode: 29ec8...345
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Betalte med vipps, visakortet mitt som ligger inne der. Anonymkode: f8001...61a Tror Visa har samme rettigheter som MasterCard. Anonymkode: 7686f...f2c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #16 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Da har du lært å aldri forskuddsbetale penger,da det som en lærepenge! Anonymkode: 4506c...c4a Jeg selger mye på div FB grupper, og sender ALDRI uten at kjøper har forhåndsbetalt. Det står faktisk i gruppereglene at forhåndsbetaling er vanlig praksis. Har sendt hundrevis av pakker de siste 5 åra, og aldri har noe forsvunnet. Én gang har noe blitt ødelagt. Da var det sendt med sporing og forsikring (noe kjøper alltid kan velge å betale for), så da måtte mottaker ordne dette med posten. Det er kun norgespakke som har sporing og forsikring. Mindre pakker som sendes som brev, vil ikke kunne spores, og posten kan da heller ikke svare på om pakken faktisk er sendt. Anonymkode: 0ef6d...4d1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #17 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tror Visa har samme rettigheter som MasterCard. Anonymkode: 7686f...f2c Hadde jeg betalt med visa gjennom konto og ikke vipps så kunne jeg sendt inn reklamasjon, men ikke gjennom vipps..Snakka med banken i går! Anonymkode: f8001...61a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2021 #18 Skrevet 13. mars 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Herregud! Finnes det virkelig folk som forhåndsbetaler enda?! Da har vel du lært nå da? Anonymkode: 69497...fab Jeg sender ikke fra meg noe uten å ha fått pengene på konto først. Bortsett fra postoppkrav, men da må kjøper betale ekstra for det. Anonymkode: 02ea4...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå