Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Sønnen min har trent på et treningssenter der det har vært smittede personer og trent. Fikk mld fra treningssenter og smittesporingsteam ang dette og diverse datoer med diverse tidspunkt som smittede har trent der. Sønnen min kom fram til at han hadde vært og trent i et av tidsrommene for ei uke siden. Det tidsrommet var også en smittet der. Han og to kamerater var også innom der noen dager senere, men da trente de ikke, de filmet litt på treningssenteret i forbindelse med en skoleoppgave. Han sier selv at han registrerte seg inn en halvtime før en smittet kom for å trene og at de dro før det tidspunktet. Jeg ringte smittesporingsteamet for å sjekke når han var sist registrert der, og da var det forrige fredag. Han stod ikke registrert i "smittetidsrommet" på mandag. Jeg ble litt usikker på om jeg skulle stole på at de var ute fra treningssenteret på mandag før den smittede kom for å trene (selv om de ikke trente), men han selv påstår at de var ute før det tidspunktet med ca 5 min. Han skal testes i dag da det er på dag 7 siden sist fredag, og er ferdig i karantene på tirsdag om han ikke får symptomer. Vi andre er også i karantene til han har fått svar på testen. Hadde dere stolt på at det var forrige fredag som var siste mulighet for smitte? Kjenner jeg har hengt meg litt opp i denne mandagen, selv om han ikke var registrert hos smittesporingsteamet da i det tidsrommet. Må jo bare ta hans ord på at de var ute før den smittede kom da. Og de trente heller ikke og var ikke i kontakt med apparater eller andre inne der. Så kan jeg ta det de dro at dette stemmer? Mulig jeg er hysterisk, men jobber på sykehjem og er livredd for å dra med smitte inn... Anonymkode: 53b02...b0a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Hvis han er til å stole på bør du stole på ham. Om han ofte "pynter på sannheten" ville jeg i hvertfall dobbeltsjekket med foreldrene til kameraten. Anonymkode: 5655d...cf0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 kommer an på om han er til og stole på eller ikke, min er veldig godt til og pynte på sannheten,så han hadde jeg ikke stolt på Anonymkode: 74dd7...8ab
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Jeg tror det er lettere å vinne i lotto enn det er å finne barn/ungdom som aldri lyver. Anonymkode: b5f32...cf0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror det er lettere å vinne i lotto enn det er å finne barn/ungdom som aldri lyver. Anonymkode: b5f32...cf0 Var det det som var problemet her altså? Tror du svaret ditt var svar på hi sin problemstilling? Anonymkode: 899a2...07c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Han har ikke for vane å pynte på sannheten. Derfor så har jeg vel egentlig bestemt meg for å stole på han. Hi Anonymkode: 53b02...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå