Gå til innhold

Jeg forstår ikke snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være interessant for meg å se et bilde av en snøkledd busk, en hamburger på en veikro, eller hånd med nye negler? Hvorfor tror folk at «hei, dette vil helt sikkert Mari se!»? Det renner inn minst 15 uinteressante snapper daglig. Det er ikke et lite bilde av hverdagen deres, det er mas og avbrytelser. Synes bare det er så unødvendig. 

Anonymkode: bb3c0...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal det være interessant for meg å se et bilde av en snøkledd busk, en hamburger på en veikro, eller hånd med nye negler? Hvorfor tror folk at «hei, dette vil helt sikkert Mari se!»? Det renner inn minst 15 uinteressante snapper daglig. Det er ikke et lite bilde av hverdagen deres, det er mas og avbrytelser. Synes bare det er så unødvendig. 

Så slett deg da. 

Anonymkode: 2073c...734

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så slett deg da. 

Anonymkode: 2073c...734

Ja, det skal jeg.

Men syns dere det er interessant å se? Eller tenker du at andre vil finne det spennende å se rosebuketten på kjøkkenbenken din f.eks?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det skal jeg.

Men syns dere det er interessant å se? Eller tenker du at andre vil finne det spennende å se rosebuketten på kjøkkenbenken din f.eks?

HI

Kryp tilbake under steinen din du. 

Anonymkode: f1be7...55c

Skrevet

Altså, nei, ikke alle snap jeg får er så himmelsk interessant i seg selv. Det som er så koselig er at jeg blir husket, vi har et fellesskap der den andre ønsker å vise det som den er opptatt av akkurat der og da. Noen ganger er det mer for å si hei også, at bildet er uvesentlig. Noen ganger er en snap testing på hvor opptatt er man nå, for når man åpner en snap så kan den andre ringe f eks. Å sende en snap kan gjøre en mindre ensom. 

Så.. Det er kontakten som er det viktige med snap som oftest, ikke selve bildet. 

Har du noen som irriterer deg mer enn andre kan du gjerne den som venn. Jeg har ikke mange på listen min, for jeg orker heller ikke så altfor mye "mas". Så her reduserer jeg dette "stresset" ved å ha mindre venner tilgjengelig. Altså de aller aller aller nærmeste. Man trenger ikke ha alle venner på snap. Jeg har gjort det samme med Facebook, har skrenket vennelisten fra nesten 500 og ned til 130 nylig. Har gjort det gradvis over to tre år. Jeg trenger ikke alle i livet mitt. Facebook har jeg mest pga grupper og reklame uansett. 

Og nei.. Er ikke usosial, jeg har venner og familie, jeg er bare kritisk til hvem som får lov å "mase" 

Anonymkode: 01e75...27a

Skrevet

Nå bruker jeg snap til å kommunisere med andre og da spiller ikke bilde så stor rolle da teksten ofte er mer relevant. Får mye ræl og, men jeg trenger ikke studere bildet og gi en tilbakemelding om jeg ikke vil det. Da lar jeg det bare være. 

Anonymkode: 471c4...0a5

Skrevet

De jeg har på snap er mennesker jeg er sterkt involvert i livene til. Jeg synes det er hyggelig at en venninne får roser av mannen. Så et bilde av de er helt ok. Hvis du ikke forstår dette så trenger du ikke ha den appen da. Det er jo slik snap er liksom. 

Anonymkode: cb0be...051

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig, men får sjelden snap av den typen som du refererer til. Jeg savner venner og familie fra andre deler av landet og verden veldig, og synes det er svært hyggelig å bli oppdatert på deres dagligliv. Mat-bilder får jeg sjelden. Men at søsteren min sender Snap av at hun følger en oppskrift i mormors gamle kokebok synes jeg er kjempehyggelig. Da mimrer vi litt om mormor sammen. Har kun nære venner og familie på Snap.

Anonymkode: 2885c...7e3

Skrevet

Dette må da være verdens største ikke-problem? 

Ikke alt er for alle. 

Anonymkode: cfe0a...ac9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Er verre de som legger ut for å skryte eller vise hvor harmonisk livet er 

Anonymkode: fa0fe...33e

Skrevet

Jeg både sender og får snap daglig. Hyggelig og morsomt og på ingen måte mas. Snap er ikke for deg. Sånn er det bare

Skrevet

Må du forstå det da? Du liker ikke snap, da er det jo bare å slette det.

Anonymkode: c5aca...51a

Skrevet

Du forstår snap, du er bare kjip og firkantet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...