Gå til innhold

Norsk ullpledd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to favorittpledd er ett fra Oleanna, som jeg ser er nevnt tidligere, og ett som min mor har strikket til meg, som er lett tovet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikk selv, mye mer personlig. 

Anonymkode: 07d37...e3f

Skrevet

Elsker Røros pledd så mange lekre motiver.og ikke minst ur norsk 

Anonymkode: 2144a...5f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Strikk selv, mye mer personlig. 

Det har jeg hverken tid eller kunnskap til gitt😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Det har jeg hverken tid eller kunnskap til gitt😊

Tid er det alltid. Hvis du tar vekk 1-2 timer pr dag som brukes her inne feks...egentlig bare en tidstyv hele forumet så har du tid. Og pledd er egentlig ganske lett - kun rettmasker feks så er du der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tid er det alltid. Hvis du tar vekk 1-2 timer pr dag som brukes her inne feks...egentlig bare en tidstyv hele forumet så har du tid. Og pledd er egentlig ganske lett - kun rettmasker feks så er du der. 

Jeg har ikke tid til å lære meg å strikke. Jeg har aldri vært god til det. Jeg skal dessuten sende det til henne nå veldig snart da hun trenger det nå. Jeg vil dessuten gi henne noe pent og hvis jeg skulle ha strikket et pledd til henne så hadde det ikke blitt pent

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor i alle dager skal du diktere hva andre brukere skal bruke tiden sin på? Én ting er å foreslå å strikke selv, men når vedkommende da sier at det ikke er et alternativ så er det ganske drøyt å svare på denne måten. Hadde du gjort det til andre brukere eller liker du bare å forsøke å ta avgjørelser på vegne av andre mennesker?

Skrevet
Listedamen skrev (23 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal du diktere hva andre brukere skal bruke tiden sin på? Én ting er å foreslå å strikke selv, men når vedkommende da sier at det ikke er et alternativ så er det ganske drøyt å svare på denne måten. Hadde du gjort det til andre brukere eller liker du bare å forsøke å ta avgjørelser på vegne av andre mennesker?

Tja, hun gjør det samme som hi gjør selv ofte

Anonymkode: ef6ee...81a

Skrevet
Listedamen skrev (24 minutter siden):

Et tips. Man har ofte tid til mer enn man tror. Spesielt om man bruker flere timer her inne hver dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Et tips. Man har ofte tid til mer enn man tror. Spesielt om man bruker flere timer her inne hver dag. 

Nå skrev jeg både tid og kunnskap . Pleddet skal også sendes veldig snart så greit vi legger den død?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hadde det vært et alternativ hadde hun sikkert ikke laget et innlegg om hvilket hun kan kjøpe? Tror du ikke det? 

Anonymkode: 54593...835

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Altså, helt uavhengig av hi og hvor mye tid du synes hun har til å lære seg å strikke. Et pledd, selv om det er strikket i rillestrikk tar fremdeles tid, det blir med all sannsynlighet ikke pent når strikket en er uerfaren og det er et ganske stort prosjekt. 

Skrevet

Ville bare si tusen takk for tips damer! Pledd blir kjøpt i dag etter tips fra dere😊😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (25 minutter siden):

Ville bare si tusen takk for tips damer! Pledd blir kjøpt i dag etter tips fra dere😊😊

Du får dele med oss hva du landet på :)

Skrevet
frk Nilsen skrev (3 minutter siden):

Du får dele med oss hva du landet på :)

Det ble et pledd som heter «åker». I okergult typ. Av en eller annen grunn får jeg ikke til å kopiere link her nå

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Det ble et pledd som heter «åker». I okergult typ. Av en eller annen grunn får jeg ikke til å kopiere link her nå

Røros Tweed Åker Pledd Oliven

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Røros Tweed Åker Pledd Oliven

Fortsatt ingen link, bare veldig store bokstaver 😂

Skrevet
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ingen link, bare veldig store bokstaver 😂

Telefonen lever virkelig sitt eget liv her... gud bedre😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...