Gå til innhold

Venneforespørsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader... Nå føler jeg meg litt dum. I går dukket det opp en venneforespørsel på Facebook fra en eks fra mange år tilbake. Har ikke hatt kontakt med han, men mye kontakt med hans søster. Uansett, syns det var litt rart, så svarte ikke med en gang. I dag formiddag syntes jeg liksom at jeg måtte godta. Men nå nettopp oppdaget jeg at han jammen meg har sletta meg som venn igjen 🙈 Føler meg sykt dum. Tenker at han har fått meg opp som noe forslag, og fått trykka da. Uff uff! Bare å glemme fortest mulig 😬

Anonymkode: 6766e...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 30cc7...876

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Fader... Nå føler jeg meg litt dum. I går dukket det opp en venneforespørsel på Facebook fra en eks fra mange år tilbake. Har ikke hatt kontakt med han, men mye kontakt med hans søster. Uansett, syns det var litt rart, så svarte ikke med en gang. I dag formiddag syntes jeg liksom at jeg måtte godta. Men nå nettopp oppdaget jeg at han jammen meg har sletta meg som venn igjen 🙈 Føler meg sykt dum. Tenker at han har fått meg opp som noe forslag, og fått trykka da. Uff uff! Bare å glemme fortest mulig 😬

Anonymkode: 6766e...bbb

Jeg tipper at han har sett på profilen din, og kommet borti venneforespørselknappen, og deretter angret seg fordi han kunne.. Har skjedd med meg et par ganger 🙈🙈

Anonymkode: 9cd39...5ca

Skrevet

Han er en x. Så ikke stress med det🤣

Anonymkode: b35ba...52f

Skrevet

Altså...det er jo ikke du som skal være flau her.

Anonymkode: 16653...f9d

Skrevet

ok

Anonymkode: 9f9e6...c01

Skrevet

Det eneste som er litt flaut her, er at du "følte du måtte godta".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...