Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Jeg kjenner ei dame som alltid har vært sykelig. Det være seg alt mulig intoleranser og allergier av ALLE slag. Det er ingenting hun ikke feiler. Hun er nå hellig overbevist om at hun heller ikke tåler å være ute i samfunnet grunnet all stråling. Hun kan ikke jobbe og hun kan ikke ha barna på verken skole eller barnehage siden de blir utsatt for dette de også. Hun mener det er skadelig for dem. Hun leser alt hun kommer over om dette, og går så opp i det at det er helt skummelt. Det jeg ikke helt forstår, er at nærmeste venner og ektemann er blitt helt oppslukt i dette selv. De har blitt så foret med all informasjon og gnåling om dette, at de selv tenker alt de feiler skyldes dette. De nører opp om alt. At hver minste lille ting hun feiler så er det fordi hun er utsatt for stråling. Hun vurderer å kjøpe seg ei hytte uten strøm, og reise der innimellom. Det som er litt rart, er at hun stadig er å se på både utesteder og kjøpesentre. Da er det liksom helt ok. Og spør man, så har hun alltid et svar på det. Det er fordi den og den plassen har en spesiell sender, som ikke er skadelig for henne. Jeg bare skjønner ikke hvordan vanlige, oppegående mennesker lar seg bli så indoktrinert i slikt. De har slukt agnet hele tiden. Jeg ser tydelig at hun fint klarer det hun vil, når hun virkelig har lyst til noe. Kjenner dere noen sånne? Synes det er så vanskelig å forholde meg til slike folk, for uansett hva man prater om så kommer hun ikke på dette feltet. Det er som en misjonær. Anonymkode: 5e614...886
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Gud bedre. Hun ødelegger jo de rundt seg, spesielt barna. Holder hun de hjemme? Det er jo svært bekymringsverdig i såfall. Jeg kjenner ei dame som er litt i samme gate, ei jeg jobber med. Ikke med stråling, men alt mulig anna. Helt sprø. Hun har ikke noe nettverk utenom jobb. Ingen familie eller venner. Sosialt avstumpa. Kommer stadig på jobb med underskriftskampanjer hun har satt i gang for det ene og det andre, veldig engasjert i mye. Anonymkode: 00f84...154
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Ja hun ødelegger endel. Arbeidsmiljøet der hun jobber, er blitt så som så fordi hun har måttet tilpasse så mye etter sitt behov. Det er lite tanke for andre enn seg selv. Barna hennes vet jeg ikke så mye om, men hun sykeliggjør dem. Og er nok ikke så veldig lett å forholde seg til med tanke på stadige innvendinger angående stråling på skole og barnehage. Om folk er uenige eller stiller spørsmål, så får de bare til svar at hun er vant til å bli mistrodd. Men det er ikke hennes problem. Og det er nettopp der jeg synes hun ødelegger for seg selv, og at de rundt henne er med på dette. For siden hun er så fryktelig engasjert i dette, så blir hun jo også litt vel masete for andre. Men hun har en innstilling om at det ikke er hennes problem at folk ikke skjønner, og jeg antar at det også vil gå utover barna hennes på sikt. Anonymkode: 5e614...886
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Har en tinnfoliehattgærning i min krets også. Men det finnes noen som reagerer på stråling da, det er jo en reell lidelse. Men er mange raringer som påberoper seg alt mulig rart. Anonymkode: ba216...8c6
Himmel og hav Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Noen har for mye tid til å surfe på nettet og lese tvilsomme blogger. Jeg har ei i min bekjentskapskrets som ble syk og sittende mye hjemme, og der er det nå poster hun bilder av chem trails, mener 5G er dødelig og jeg vet ikke hva. Det er litt fascinerende på samme måte som det å sitte å se et skip gå på grunn, men jeg skulle gjerne ha visst hvordan et oppegående fornuftig menneske begynner å tro på sånt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Himmel og hav skrev (15 minutter siden): Noen har for mye tid til å surfe på nettet og lese tvilsomme blogger. Jeg har ei i min bekjentskapskrets som ble syk og sittende mye hjemme, og der er det nå poster hun bilder av chem trails, mener 5G er dødelig og jeg vet ikke hva. Det er litt fascinerende på samme måte som det å sitte å se et skip gå på grunn, men jeg skulle gjerne ha visst hvordan et oppegående fornuftig menneske begynner å tro på sånt. I bunn og grunn så tenker jeg at mennesket sliter med en psykisk lidelse, men henger det heller på noe annet som de føler er mer stuerent å si. Selv om det ikke er det..... Anonymkode: 5e614...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå