Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg er ensom og utrolig alene i forholdet. Jeg kan ikke stole på at vi er 2 voksne, min mann fungerer ikke til tider. Det er så utmattende 😢 Anonymkode: 5e6c0...cd5
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ensom og utrolig alene i forholdet. Jeg kan ikke stole på at vi er 2 voksne, min mann fungerer ikke til tider. Det er så utmattende 😢 Anonymkode: 5e6c0...cd5 Da hadde jeg kvittet meg med mannen. Hvis en partner ikke tilfører forholdet noe godt, er det ikke noe vits i å ha denne partneren. Anonymkode: 1abd8...801
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Hvorfor fungerer han ikke? Hva har han gjort med årsaken til at han ikke fungerer, og hva har dere gjort for å bedre forholdet? Anonymkode: 76d28...e72
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor fungerer han ikke? Hva har han gjort med årsaken til at han ikke fungerer, og hva har dere gjort for å bedre forholdet? Anonymkode: 76d28...e72 Er det hennes ansvar for at han (et voksent menneske) skal fungere? Skal hun gjøre noe med årsaken til at han er lat? Han er voksen og har ansvar for seg selv. Hun kan hjelpe og støtte ham, men ikke være mammaen hans. Anonymkode: 1abd8...801
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Er det hennes ansvar for at han (et voksent menneske) skal fungere? Skal hun gjøre noe med årsaken til at han er lat? Han er voksen og har ansvar for seg selv. Hun kan hjelpe og støtte ham, men ikke være mammaen hans. Anonymkode: 1abd8...801 Vel...ja. All den tid man har VALGT å bli sammen, VALGT å fortsette, VALGT å ikke gjøre det slutt, så må man ta ansvar for de valgene man har gjort. Ellers må vi jo begynne med arrangert ekteskap, hvis kvinner og menn av i dag ikke klarer å ta ansvar for valgene sine. Anonymkode: b7efa...dc9
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Da hadde jeg kvittet meg med mannen. Hvis en partner ikke tilfører forholdet noe godt, er det ikke noe vits i å ha denne partneren. Anonymkode: 1abd8...801 Ja, for det er nok bare mannens feil... Det trengs ikke lenger to for å danse tango... Anonymkode: fe90c...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå