Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Har tilfeldigvis lest,at det er noen som vil vondt her inne, -kritiserer skrivefeil,endatil det ikke er skrivefeil osv!🙄 Hvorfor vil de’ vondt?Ta dere isammen mennesker! -Og slutt med menneskeplageri og kritisering!! Noen som (kansje) er enig her inne.??🤔🙄😏 Anonymkode: f5c76...c71
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Enig! Likte ordet menneskeplageri dekkende! Anonymkode: e60f3...12c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Å påpeke skrivefeil er en irriterende greie. Samtidig, det er ikke å ville andre vondt altså. Og jeg tenker at det kan jo være greit å få tilbakemelding på skrivefeil som er hårreisende. Litt slurvefeil henger ikke jeg meg opp i. Men når folk ikke vet hvordan feks kanskje skrives så kjenner jeg på en trang til å si fra. Anonymkode: d3051...3d2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Jeg er på den annen side fascinert av at voksne mennesker ikke lærer seg å skrive skikkelig, med mindre dysleksi har en ekstremt høy prevalens på dette forumet? Uansett; ingen autokorrektur slipper igjennom sånn skriving enkelte her presterer. Anonymkode: b375e...cf2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er på den annen side fascinert av at voksne mennesker ikke lærer seg å skrive skikkelig, med mindre dysleksi har en ekstremt høy prevalens på dette forumet? Uansett; ingen autokorrektur slipper igjennom sånn skriving enkelte her presterer. Anonymkode: b375e...cf2 Men det gir ikke fripass til å behandle de som ikke skriver riktig, som dritt, noe enkelte her inne later til å tro. Anonymkode: 69411...792
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Gjøre andre bare vondt? Trodde det var en tråd om en eller annen sadist eller psykopat og så var det sutring. Anonymkode: 0405f...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå