Gå til innhold

Hvorfor vil noen gjøre andre bare vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilfeldigvis lest,at det er noen som vil vondt her inne, -kritiserer skrivefeil,endatil det ikke er skrivefeil osv!🙄 Hvorfor vil de’ vondt?Ta dere isammen mennesker! -Og slutt med menneskeplageri og kritisering!! Noen som (kansje) er enig her inne.??🤔🙄😏

Anonymkode: f5c76...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Likte ordet menneskeplageri :) dekkende!

Anonymkode: e60f3...12c

Skrevet

Å påpeke skrivefeil er en irriterende greie. Samtidig, det er ikke å ville andre vondt altså. Og jeg tenker at det kan jo være greit å få tilbakemelding på skrivefeil som er hårreisende. Litt slurvefeil henger ikke jeg meg opp i. Men når folk ikke vet hvordan feks kanskje skrives så kjenner jeg på en trang til å si fra. 

Anonymkode: d3051...3d2

Skrevet

Jeg er på den annen side fascinert av at voksne mennesker ikke lærer seg å skrive skikkelig, med mindre dysleksi har en ekstremt høy prevalens på dette forumet?

Uansett; ingen autokorrektur slipper igjennom sånn skriving enkelte her presterer.

Anonymkode: b375e...cf2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er på den annen side fascinert av at voksne mennesker ikke lærer seg å skrive skikkelig, med mindre dysleksi har en ekstremt høy prevalens på dette forumet?

Uansett; ingen autokorrektur slipper igjennom sånn skriving enkelte her presterer.

Anonymkode: b375e...cf2

Men det gir ikke fripass til å behandle de som ikke skriver riktig, som dritt, noe enkelte her inne later til å tro.

Anonymkode: 69411...792

Skrevet

Gjøre andre bare vondt? Trodde det var en tråd om en eller annen sadist eller psykopat og så var det sutring.

Anonymkode: 0405f...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...