Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Når og hvordan merket dere effekt? Vår begynte på laveste dose i midten av januar og har økt to ganger underveis til nå maksdose for rundt to uker siden. Barnet selv, 11 år, sier at hun ikke merker noen ting. Vi foreldre derimot merker stor forskjell på modenhet i forhold til plikter og tid. Før måtte vi f.eks. mase i en evighet på henne for å få henne til å begynne å stelle seg om kvelden eller få henne ut døren om morgenen (med alt av klær og sekk på). Nå begynner hun selv å stelle seg til nøyaktig rett klokkeslett, får selv på seg alle riktige klær, matboks i sekken og går på rett tid om morgenen. Derimot er hun like urolig og hyper som før, så der merker vi ikke noe. Jeg er usikker på om skolen merker noe, vi skal på samtale neste uke og får beskjed da. Nå vil jeg gjerne høre erfaringer fra andre. Anonymkode: b7884...4f6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Still spørsmålet på facebook. Masse grupper der for folk med ADHD og medisinbruk. Anonymkode: 6e24a...960
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Det tar vel inntil tre mnd før man får full effekt? Dere har halvannen. Sønnen min ble veldig fin på Strattera. Anonymkode: 6d2ae...8a0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det tar vel inntil tre mnd før man får full effekt? Dere har halvannen. Sønnen min ble veldig fin på Strattera. Anonymkode: 6d2ae...8a0 Ja, jeg er klar over at det tar tid før vi er på full effekt, men legen mente vi burde se tydelig forbedring etter 2-3 uker, og jeg er usikker på om vi er helt der. Litt ja, tydelig eller mye, nei. Det er derfor jeg spør 😊 HI Anonymkode: b7884...4f6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Min var litt eldre så den motoriske uroen hos han var i grunn mye borte. Men han fikk bedre konsentrasjon, kontroll på angst som han fikk av concerta. God matlyst. Ble en helt ny verden med strattera rett og slett. Anonymkode: 6d2ae...8a0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Min var litt eldre så den motoriske uroen hos han var i grunn mye borte. Men han fikk bedre konsentrasjon, kontroll på angst som han fikk av concerta. God matlyst. Ble en helt ny verden med strattera rett og slett. Anonymkode: 6d2ae...8a0 Ja, hun her spiser og sover faktisk bedre nå som du nevner det. Når merket dere det med konsentrasjon? HI Anonymkode: b7884...4f6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, hun her spiser og sover faktisk bedre nå som du nevner det. Når merket dere det med konsentrasjon? HI Anonymkode: b7884...4f6 Beklager det husker jeg ikke, men jeg husker at vi ventet litt. Anonymkode: 6d2ae...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå