Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hun er 9 år gammel. Har ADHD med store konsentrasjonsvansker. I dag har det vært ille. Sulle gjøre lekser, jeg så det på henne, hodet hennes går alle veier selv om det var en type lekser hun egentlig elsker. Ser på henne at hun kjemper. Der sitter lille jenta min, kjemper så godt hun kan, tydelig helt bestemt på at dette skal hun klare å bli ferdig med. Det tar lengre tid enn til vanlig, men hun blir ferdig. Ingen klaging, hun er sta når hun har bestemt seg, hun er så utrolig sterk i den lille kroppen sin. Hun trosser sine utfordringer og bestemmer seg for å klare det hun bestemmer seg for. Det gjør meg så utrolig stolt over lille jenta min Er ikke bestandig like lett med et barn med utfordringer, men noen ganger klarer de å utføre alt Anonymkode: a712b...7d7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Ble helt rørt av å lese hvordan hun kjemper og hvordan du ser henne ❤️ Anonymkode: cadc4...ac7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Så fint innlegg! Hun er heldig, tross alt. Med slik en god mamma 🥰 Anonymkode: e35ac...0ba
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Ble helt rørt av å lese hvordan hun kjemper og hvordan du ser henne ❤️ Anonymkode: cadc4...ac7 Hva skulle jeg ellers gjort. Uavhengig av hvilke utfordringer hun har, hun er lille jenta min. Jeg elsker henne over alt, og oppi alt dette velger jeg å fokusere på det positive for å gjøre det jeg kan for å gi henne styrke til å bli den beste utgaven av seg selv Anonymkode: a712b...7d7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva skulle jeg ellers gjort. Uavhengig av hvilke utfordringer hun har, hun er lille jenta min. Jeg elsker henne over alt, og oppi alt dette velger jeg å fokusere på det positive for å gjøre det jeg kan for å gi henne styrke til å bli den beste utgaven av seg selv Anonymkode: a712b...7d7 Har du asperger du? Den merkelige måten å svare på. Skjønte du ikke at hun roste deg? Var imponert av deg? Anonymkode: cb835...1d8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hva skulle jeg ellers gjort. Uavhengig av hvilke utfordringer hun har, hun er lille jenta min. Jeg elsker henne over alt, og oppi alt dette velger jeg å fokusere på det positive for å gjøre det jeg kan for å gi henne styrke til å bli den beste utgaven av seg selv Anonymkode: a712b...7d7 Ikke alle greier å se dette så tydelig. I hvert fall ikke uttrykke det så fint som det du gjorde i hovedinnlegget Hun er heldig som har akkurat deg til mamma - og motsatt ❤️ Anonymkode: cadc4...ac7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle greier å se dette så tydelig. I hvert fall ikke uttrykke det så fint som det du gjorde i hovedinnlegget Hun er heldig som har akkurat deg til mamma - og motsatt ❤️ Anonymkode: cadc4...ac7 Du virker som en hjertevarm person 💕 Anonymkode: cb835...1d8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Har du asperger du? Den merkelige måten å svare på. Skjønte du ikke at hun roste deg? Var imponert av deg? Anonymkode: cb835...1d8 Det var meg Hi svarte det du her kommenterer. Jeg tolket bare at for HI er det utenkelig at hun ikke skulle se datteren på den måten hun gjør, at det for henne er helt opplagt at hun gjør det. Ikke noe galt i henne å svare det. Det viser bare hvor naturlig det å se datteren er for HI. Med andre ord - det stikk motsatte av hva du her insinuerer om HI... ... du derimot, du burde kanskje ta dine egne ord til deg som ikke forstod dette, og som toppen av alt greier å snu noe en tråd som kun er positiv, til å bli noe negativ. Gjør noe med de problemene du selv har, for noe må det være når du føler du må kritisere HI som kun skriver positivt og med kjærlighet. Du derimot, du må slite med noe. Anonymkode: cadc4...ac7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 Så rørende å lese! ❤️ For ei flink jente!! Anonymkode: 4bde6...943
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det var meg Hi svarte det du her kommenterer. Jeg tolket bare at for HI er det utenkelig at hun ikke skulle se datteren på den måten hun gjør, at det for henne er helt opplagt at hun gjør det. Ikke noe galt i henne å svare det. Det viser bare hvor naturlig det å se datteren er for HI. Med andre ord - det stikk motsatte av hva du her insinuerer om HI... ... du derimot, du burde kanskje ta dine egne ord til deg som ikke forstod dette, og som toppen av alt greier å snu noe en tråd som kun er positiv, til å bli noe negativ. Gjør noe med de problemene du selv har, for noe må det være når du føler du må kritisere HI som kun skriver positivt og med kjærlighet. Du derimot, du må slite med noe. Anonymkode: cadc4...ac7 Tusen takk. Må innrømme jeg ble litt satt ut av den kommentaren. HI Anonymkode: a712b...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har du asperger du? Den merkelige måten å svare på. Skjønte du ikke at hun roste deg? Var imponert av deg? Anonymkode: cb835...1d8 Her er det vel du som mangler litt sosial kompetanse. Det er ingen (?) andre som tolker svaret til hi på den måten som du gjør. Hun svarer fint på en fin kommentar. Anonymkode: 47ef2...8fb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Her er det vel du som mangler litt sosial kompetanse. Det er ingen (?) andre som tolker svaret til hi på den måten som du gjør. Hun svarer fint på en fin kommentar. Anonymkode: 47ef2...8fb Jo, jeg tolker det også som at hun forsvarer seg. Alle ser jo barna sine, ingen vits å komme med slike selvfølgeligheter vel. Anonymkode: a4ca4...6b6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 ok. og det intresserer Andre fordi? Anonymkode: 1a9e6...d28
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jo, jeg tolker det også som at hun forsvarer seg. Alle ser jo barna sine, ingen vits å komme med slike selvfølgeligheter vel. Anonymkode: a4ca4...6b6 Dette er i beste fall en tankeløs kommentar. Om alle foreldre virkelig så barna sine hadde få barn slitt, og det hadde i hvert fall ikke vært behov for barnevernet... Hi er en mor som så tydelig ser datteren sin, hele barnet. Dessverre er det ikke alle foreldre som evner det. Anonymkode: cadc4...ac7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): ok. og det intresserer Andre fordi? Anonymkode: 1a9e6...d28 Hvis du ikke evner engang evner å mestre bittelitt sosial kompetanse, burde du la være å svare. Anonymkode: 3e5f5...061
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 1 minute ago, Anonym bruker said: Hvis du ikke evner engang evner å mestre bittelitt sosial kompetanse, burde du la være å svare. Anonymkode: 3e5f5...061 Anonymkode: 1a9e6...d28
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): ok. og det intresserer Andre fordi? Anonymkode: 1a9e6...d28 Hvis du er kommet dit i livet ditt, at du ikke kan glede deg over en mors følelse av mestring og stolthet over sitt barn, da er det på tide å ta et skritt tilbake og finne de sunne verdiene frem. Anonymkode: dc831...be2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 Just now, Anonym bruker said: Hvis du er kommet dit i livet ditt, at du ikke kan glede deg over en mors følelse av mestring og stolthet over sitt barn, da er det på tide å ta et skritt tilbake og finne de sunne verdiene frem. Anonymkode: dc831...be2 😏😵 Anonymkode: 1a9e6...d28
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #21 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): ok. og det intresserer Andre fordi? Anonymkode: 1a9e6...d28 Dette er et forum for gravide og personer med barn, så hvorfor skal ikke jeg få skryte av min datter? Det som undrer meg litt er hvorfor du, når du syns det er uinteressant dytter opp tråden fra side 2 og ikke bare lar den gå stille ut i det store intet ved å svare på den. Anonymkode: a712b...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #22 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 1a9e6...d28 Du er i slaget i dag? Spre mest mulig dritt for å lette på trykket inni deg? Anonymkode: 47ef2...8fb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2021 #23 Skrevet 11. mars 2021 Anonym bruker skrev (På 9.3.2021 den 21.14): Hun er 9 år gammel. Har ADHD med store konsentrasjonsvansker. I dag har det vært ille. Sulle gjøre lekser, jeg så det på henne, hodet hennes går alle veier selv om det var en type lekser hun egentlig elsker. Ser på henne at hun kjemper. Der sitter lille jenta min, kjemper så godt hun kan, tydelig helt bestemt på at dette skal hun klare å bli ferdig med. Det tar lengre tid enn til vanlig, men hun blir ferdig. Ingen klaging, hun er sta når hun har bestemt seg, hun er så utrolig sterk i den lille kroppen sin. Hun trosser sine utfordringer og bestemmer seg for å klare det hun bestemmer seg for. Det gjør meg så utrolig stolt over lille jenta min Er ikke bestandig like lett med et barn med utfordringer, men noen ganger klarer de å utføre alt Anonymkode: a712b...7d7 Så herlig å lese! Du er en ekte mor! Fantastisk!! Anonymkode: 9ab92...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå