Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Gått ned ca 10 kg og vil ned10 kg til. Allerede nå har jeg bløt hud. Trener ikke og er ikke super ung heller. Vil huden trekke seg noe sammen eller er det utenkelig? Har du tips/råd? Anonymkode: 79fb8...4ba
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Huden kan helt klart trekke seg inn, gi det alt fra 6-12 måneder. Løs hud kan dessverre ikke trenes strammere, men kroppen kan ordne opp en del på egen hånd. Anonymkode: 1fc0e...eb9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Så ca 6-12 mnd fra jeg er der jeg ønsker å være? Når jeg slutter å gå ned? Da er det ikke sikkert det blir så bra når jeg merker det nå allerede. Anonymkode: 79fb8...4ba
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så ca 6-12 mnd fra jeg er der jeg ønsker å være? Når jeg slutter å gå ned? Da er det ikke sikkert det blir så bra når jeg merker det nå allerede. Anonymkode: 79fb8...4ba Ja, huden bruker litt tid på å trekke seg sammen. Ingen garanti for at den gjør det, men ikke umulig. Det er veldig individuelt, alder og gener spiller inn. Jeg hadde en del løshud, har blitt betraktelig bedre nå enn for et halvt år siden. Anonymkode: 1fc0e...eb9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, huden bruker litt tid på å trekke seg sammen. Ingen garanti for at den gjør det, men ikke umulig. Det er veldig individuelt, alder og gener spiller inn. Jeg hadde en del løshud, har blitt betraktelig bedre nå enn for et halvt år siden. Anonymkode: 1fc0e...eb9 Takk for svar. Får håpe da, men er som sagt ikke så ung lengre så det har jeg i mot meg. Midten av 40 årene. Anonymkode: 79fb8...4ba
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Jeg fant en yoga bok til ungene og googlet litt, fant da litt forskjellig jeg kunne gjøre forran tv. Jeg skulle ikke gå ned i vekt, så jeg brukte nok mest tøy og bøy øvelser som ikke forbrant noe. Jeg hadde ikke troa på at det skulle hjelpe noe, men jeg ble positivt overrasket. Ungene så endringen før jeg så den. stram skal jeg ikke påstå jeg er, men jeg har fått strammet opp veldig mye hud. Av erfaring så vet jeg huden strammer seg litt med tiden, men så mye løs hud som jeg hadde da så hadde ikke kroppen fått ordnet opp alene. Anonymkode: 2aedb...d0f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg fant en yoga bok til ungene og googlet litt, fant da litt forskjellig jeg kunne gjøre forran tv. Jeg skulle ikke gå ned i vekt, så jeg brukte nok mest tøy og bøy øvelser som ikke forbrant noe. Jeg hadde ikke troa på at det skulle hjelpe noe, men jeg ble positivt overrasket. Ungene så endringen før jeg så den. stram skal jeg ikke påstå jeg er, men jeg har fått strammet opp veldig mye hud. Av erfaring så vet jeg huden strammer seg litt med tiden, men så mye løs hud som jeg hadde da så hadde ikke kroppen fått ordnet opp alene. Anonymkode: 2aedb...d0f Du kan ikke stramme opp hud ved hjelp av trening, det er ikke mulig. Anonymkode: 957fe...cf7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du kan ikke stramme opp hud ved hjelp av trening, det er ikke mulig. Anonymkode: 957fe...cf7 Jo visst kan du det. Får du mer muskler, så hjelper det veldig. Anonymkode: cdf46...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå