Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hvordan tolke når noen bestandig skriver smileys og plutselig ikke gjør det mere? Har ei venninne som bestandig svarer meldinger med: 😉🥰🙏😀 Men den siste uken har hun uten smileys. Jeg svarer tilbake med 🥰😀. Men fra hun ingen. Er rart. Har kjent henne i mange år og har aldri svart sånn. Skal jeg spørre om noe er galt? Anonymkode: 176bf...12d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Hehe... Nei, ikke spør. Hvis jeg er travel blir meldingene kortere Også tenker jeg masse smilefjes er veldig ungdommelig.. Anonymkode: 417de...31f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Tenker venninna di er blitt voksen og du ikke. Anonymkode: 3d11e...ce0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Nei, det skal du ikke spør om🙈😂 Anonymkode: a7dfb...ad6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan tolke når noen bestandig skriver smileys og plutselig ikke gjør det mere? Har ei venninne som bestandig svarer meldinger med: 😉🥰🙏😀 Men den siste uken har hun uten smileys. Jeg svarer tilbake med 🥰😀. Men fra hun ingen. Er rart. Har kjent henne i mange år og har aldri svart sånn. Skal jeg spørre om noe er galt? Anonymkode: 176bf...12d Tror du er for liten til å være her. Gå tilbake til dukkene dine. Anonymkode: 1a8f5...c00
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Det tolker man ikke, faktisk 🤷🏻♀️ Anonymkode: e1e66...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå