Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 11 år som stort sett hver dag er alene etter skolen.Holder på med tlf/ipad hele ettermiddagen. Og dette ble jo klart værre etter Corona kom.
Hun påstår at «alle» gjør det, men er det ikke litt usunt da?

Hvordan skal jeg få henne mer ut med andre barn?

Anonymkode: 89335...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det barnas turlag der du bor? Jeg har samme problem med min 9 åring men jeg tvinger han til å finne på andre ting. En gang i uken går vi på tur med barnas turlag å det er så kjekt! :) Noen ganger er det hodelykttur å det er jo ekstra gøy! Å ifjor sommer var vi på telttur med barnas turlag å sønnen min fikk seg en god venn der.

Anonymkode: 148be...c08

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Finnes det barnas turlag der du bor? Jeg har samme problem med min 9 åring men jeg tvinger han til å finne på andre ting. En gang i uken går vi på tur med barnas turlag å det er så kjekt! :) Noen ganger er det hodelykttur å det er jo ekstra gøy! Å ifjor sommer var vi på telttur med barnas turlag å sønnen min fikk seg en god venn der.

Anonymkode: 148be...c08

Å så kjekt det hørtes ut!🤩 Har ikke hørt om noe slik her...mulig å finne ut av det da☺️
Hun er med på fotball da, men er bare 1 trening i uka og lite ekstra pga corona🤷🏼‍♀️

Er redd hun har lite/ingen nære venner...er bare nå og da hun har ei å være med..

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har ei jente på 11 år som stort sett hver dag er alene etter skolen.Holder på med tlf/ipad hele ettermiddagen. Og dette ble jo klart værre etter Corona kom.
Hun påstår at «alle» gjør det, men er det ikke litt usunt da?

Hvordan skal jeg få henne mer ut med andre barn?

Sånn er min jente på 12 også. Hun nekter å spørre fordi alle sier nei - de vil heller være sammen på telefon. 

Ingen gode råd

Anonymkode: 730b8...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...