Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 For en stund tilbake brukte jeg Nioxin produkter, shampo, balsam og kur. Etterhvert utviklet jeg allergi, hver gang jeg brukte det fikk jeg røde flekker i ansiktet og brystpartiet. Da jeg fant ut at det var pga Nioxin sluttet jeg med en gang. Og gikk over til produkter jeg har brukt før. Men uansett hvilken shampo jeg bruker som jeg har brukt før og vet at de passer meg, får jeg rød utslett i huden. Til og med urteshampo jeg brukte, fikk jeg allergisk reaksjon. Jeg aner ikke hva det er i shampoer og produkter jeg reagerer slik på og jeg bare kaster penger ut av vinduet. Nå har jeg byttet på 5-6 forskjellige shampoer og jeg reagerer på alle. Det var Nioxin som startet det hele med allergi. Har også lest på nettet folk som forteller at de utviklet allergi med Nioxin. Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre? Hvordan finne ut hva jeg reagerer på? Anonymkode: afb14...c41
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Ingen som har peiling? Anonymkode: afb14...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå