Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Ville du kontaktet han eller gått videre? Savner å prate med han, men tror ikke det blir noe mellom oss. Da hadde det skjedd før. Kjeder meg! Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Move on, han er ikke interessert. Anonymkode: 92d29...2b3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Virkelig ikke liv laga. Ikke lur på det engang. Anonymkode: 9c5e7...a79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Ja, det er vel det beste. Men tenker på han og som sagt kjeder meg. Men gjør meg bare dum dersom jeg gjør det. Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Tror dere han har glemt meg? Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tror dere han har glemt meg? Anonymkode: 1297b...efe Om han ikke er dement så har han jo ikke glemt deg, men han er ikke interessert i kontakt. Anonymkode: e8e05...c56
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Om han ikke er dement så har han jo ikke glemt deg, men han er ikke interessert i kontakt. Anonymkode: e8e05...c56 Ja, du har vel rett. Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Har du kontaktet han i løpet av disse 4 mnd da? hvorfor er det automatisk mannens ansvar å ta/holde kontakt? Kanskje sitter han og egentlig ønsker kontakt men tenker det ikke er liv laga siden han ikke har hørt noe fra deg på 4 mnd.... Anonymkode: 4be0b...099
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Har du kontaktet han i løpet av disse 4 mnd da? hvorfor er det automatisk mannens ansvar å ta/holde kontakt? Kanskje sitter han og egentlig ønsker kontakt men tenker det ikke er liv laga siden han ikke har hørt noe fra deg på 4 mnd.... Anonymkode: 4be0b...099 Nei, ikke kontaktet han. Jeg som gjorde det sist. Og dersom han ikke gjøre det viser det lite eller ingen interesse. Det gjør jo det? Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 En mann tenker ikke først eller sist kontakt. Men han er nok ikke interessert. Anonymkode: 88ebb...d65
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En mann tenker ikke først eller sist kontakt. Men han er nok ikke interessert. Anonymkode: 88ebb...d65 Ja, du har nok rett ang ikke interessert. Han ville gitt en lyd uavhengig av hvem som tok kontakt sist dersom det var interessert. Anonymkode: 1297b...efe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 Glem ham og fortrengt ham! Slike menn blir ofte en besettelse om du forer tankene dine med ham. Håper du ikke har fortsatt å sende ham meldinger o.l om han ikke svarer. Det gjør bare vondt verre. Om du slutter å ta kontakt selv, kan du i bestefall risikere at han kommer krypende tilbake. Er du tøff da, står du i mot henvendelsene fra ham. Svarer du ham umiddelbart har han bare fått bekreftelsen som kanskje var det eneste ham trengte om at fu fortsatt ‘var varm’. Men 4 måneder uten interesse er egentlig klar tale. Anonymkode: 9a46f...a45
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Glem ham og fortrengt ham! Slike menn blir ofte en besettelse om du forer tankene dine med ham. Håper du ikke har fortsatt å sende ham meldinger o.l om han ikke svarer. Det gjør bare vondt verre. Om du slutter å ta kontakt selv, kan du i bestefall risikere at han kommer krypende tilbake. Er du tøff da, står du i mot henvendelsene fra ham. Svarer du ham umiddelbart har han bare fått bekreftelsen som kanskje var det eneste ham trengte om at fu fortsatt ‘var varm’. Men 4 måneder uten interesse er egentlig klar tale. Anonymkode: 9a46f...a45 Klarte å la vær. Ja, han har vært en liten besettelse for meg. Nå klart 4 mnd så håper det blir 4 til. Må komme meg ut av dette på et vis. Hvor lang tid kan det ta? Anonymkode: 1297b...efe
Syngensang Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Nei, ikke kontaktet han. Jeg som gjorde det sist. Og dersom han ikke gjøre det viser det lite eller ingen interesse. Det gjør jo det? Anonymkode: 1297b...efe I utgangspunktet var eg einig med dei første svara. Men det kan jo vere ein mann som er litt tilbakehalden òg. Dei finst, og kan vere vel verd å ta vare på likevel. Så kan like gjerne vere han som syns du viser lite eller ingen interesse. Korleis gjekk det sist du kontakta han?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Nei, ikke kontaktet han. Jeg som gjorde det sist. Og dersom han ikke gjøre det viser det lite eller ingen interesse. Det gjør jo det? Anonymkode: 1297b...efe Hva er dere for hverandre da, har dere vært på date, er dere gamle venner eller noe annet? Anonymkode: 2be14...179
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 Har ikke vært på date. Jeg kunne tenkt meg venn eller kjæreste. Han er ikke helt der. Så er vel ikke liv laga, men må innrømme jeg har gått å håpt å høre fra han. Anonymkode: 1297b...efe
Syngensang Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke vært på date. Jeg kunne tenkt meg venn eller kjæreste. Han er ikke helt der. Så er vel ikke liv laga, men må innrømme jeg har gått å håpt å høre fra han. Anonymkode: 1297b...efe Så det har de snakka om, men ikkje vore på date? Då spørst det om du berre skal la sjansen gå forbi deg. Om han sit og håpar i hemmelegheit må han nesten berre skulde seg sjølv, dette var ikkje mykje for deg å gripe tak i syns eg. Finst fleire fisk osv.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 Syngensang skrev (4 timer siden): Så det har de snakka om, men ikkje vore på date? Då spørst det om du berre skal la sjansen gå forbi deg. Om han sit og håpar i hemmelegheit må han nesten berre skulde seg sjølv, dette var ikkje mykje for deg å gripe tak i syns eg. Finst fleire fisk osv. Han ønsker sex. Ja, det er jo det. Anonymkode: 1297b...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå