Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei Er det noen som har revna under fødsel og blitt feil sydd,og reoperert i ettertid? Hvordan var smertene og opplevelsen når du reopererte? Fikk en rift ved førrige fødsels,hvor en hudfold som skal være på innsiden av skjeden er sydd på utsiden og i feil vinkel. Anonymkode: 5f127...2cc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Jeg revnet, ble sydd for mye igjen og noen sting gikk for opp. Etter mange undersøkelser, litt behandling fikk jeg valget mellom oprasjon eller ta dette rett etter fødsel nr 2. Jeg valgte å ta dette etter fødsel nr2 for jeg ønsket meg barn raskt om jeg skulle ha flere barn og flertallet av legene jeg hadde mente dette ville gi best resultat. Jeg må si jeg er mektig imponert over hvordan kroppen vår er, for den er flink til å lege seg. Jeg skal ikke stikke under en stol at det var behagelig å tøye ut hullet som var for trangt, men det gikk overraskende fort bedre. Tok vel ett halvt år før sex ikke var vondt, perfekt var det ikke men såpass at jeg har fått to tette barn med en spontansbort imellom. Alt var klart for oprasjon etter fødsel. Alt var klart for at det samme skulle skje under denne fødselen og til alles overraskelse trengtes kun to utvendige pyntesting. Så og si alt ordnet seg der nede under fødsel. Eneste er ett lite søkk der stingene løsnet innvendig. Jeg har fått valget om å operere dette, men da må jeg snittes mer opp og sys igjen. Siden ting er veldig bra der nede nå så ønsker jeg ikke det. Det eneste er at mannen må ta det litt rolig når han går inn i meg, må komme forbi det lille søkket liksom. Går det litt for fort og han presser på søkket er det ubehagelig. Men har han kommet forbi søkket, så er alt som det skal og ingen problemer. Jeg vil anbefale deg å prøve naturlige måter før oprasjon om det er mulig. Jeg fikk mange råd om hvordan jeg skulle tøye og trene underlivet. Kontroller for å se om det hadde noen virkning og vidre råd. Ettersom jeg er sydd fra a til å der nede har jeg mange arr og det er ett sted jeg ikke vil ha ett arr om det ikke absolutt er nødvendig. Arr kan både gjøre det mer følsomt og mindre følsomt, og hva det blir aner en ikke før det har skjedd. Det ene arret mitt er mer følsomt og jeg kan nesten sammenligne det med en ektra klitoris. Ett annet har jeg null følelse, min mann trodde meg ikke og stakk en nål. Jeg kjente ikke nåla, først da trodde han meg. Selv om det har vært mye styr der nede, så har ting ordnet seg og jeg er veldig fornøyd. Jeg er veldig glad at legene var veldig beviste på at en oprasjon ikke er noen kjapp løsning der nede, for jeg er redd jeg ikke hadde fått det samme resultat om jeg hadde valgt oprasjon først. Anonymkode: 73dcb...c1a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Jeg har, og jeg har også mistet det meste av følelse der nede. Kjenner ikke lenger penis med mindre han bunner. Stikker jeg inn en finger kjenner jeg via fingeren at det strammer og at knipeøvelsene har fungert. Mannen merker ikke forskjell, bortsett fra at jeg er strammere enn før barn. Resultat av iherdig kniping. Klitoris fungerer heldigvis og er den som gir meg orgasme, men kun når jeg sitter øverst og blir bunnet. Resultat: ensformig sexliv for begges nytelse, men ikke nødvendigvis dårligere sex av den grunn. Anonymkode: 94bd1...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå