Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Sikkert fryktelig barnslig altså, men om et familiemedlem aldri liker noe du legger ut på sosiale medier, eller kommenterer noe, er det noe dere hadde stusset litt over? Vedkommende liker stadig vekk andres innlegg. Det er alltid vært sånn, i mange år. Anonymkode: c6724...07f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Blop skrev (29 minutter siden): Er du sikker på at vedkommende kan se innleggene? Ja for hun ser alltid storyene jeg legger ut på Facebook.... Anonymkode: c6724...07f
Blop Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja for hun ser alltid storyene jeg legger ut på Facebook.... Anonymkode: c6724...07f På mine fb innlegg kan jeg velge for hvert innlegg hvem som kan se. Sikker på at du ikke har en eller annen innstilling der? Vet ikke om story og innlegg har samme innstilling?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Blop skrev (11 minutter siden): På mine fb innlegg kan jeg velge for hvert innlegg hvem som kan se. Sikker på at du ikke har en eller annen innstilling der? Vet ikke om story og innlegg har samme innstilling? Ja jeg vet at hun også kan se alt jeg legger ut. Anonymkode: c6724...07f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er sånn som ikke orker å like ting på Facebook. Og spesielt fra enkelte som jeg synes er "slitsomme". Så kan jo være at hun ikke er interessert i det du legger ut. Anonymkode: e2972...433
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Kunne ikke brydd meg mindre. Søsteren min sender meg snapper hele tiden, jeg er møkk lei, responderer aldri på dem, men gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke enda. Men når tiden er inne, så dropper jeg henne både på face, snap og alt. Anonymkode: dc6e8...e36
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Det hadde jeg neppe lagt merke til engang🙈
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Nei, det hadde jeg ikke tenkt over en gang. Og jeg holder i alle fall ikke oversikt over hva og hvem mine Facebook-kontakter liker eller ikke liker innleggene til. Anonymkode: a8306...7ee
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Hadde nok ikke lagt merke til det en gang. Sjelden jeg sjekker hvem som liker det jeg legger ut. Anonymkode: ed468...cf7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Er vi ikke litt forbi det stadiet nå der alt av trivialiteter og banaliteter skal likes og kommenteres hele tiden? Anonymkode: 31873...6f5
topaz Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Jeg liker ikke min kusines innlegg på Facebook. Hun poster om barna hele tiden og jeg er i mot den ukritiske utleveringen av egne unger som alt for mange driver med. Men uansett så er det jo ingenting å bry seg om. Dropp å telle kommentarer og å følge med på hva andre trykker like på.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 20 hours ago, Anonym bruker said: Sikkert fryktelig barnslig altså, men om et familiemedlem aldri liker noe du legger ut på sosiale medier, eller kommenterer noe, er det noe dere hadde stusset litt over? Vedkommende liker stadig vekk andres innlegg. Det er alltid vært sånn, i mange år. Anonymkode: c6724...07f skjønner ikke at det er så nøye heller for og være ærlig Anonymkode: f23f3...ab7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Har ikke facebook, og grunnen er sånne som legger merke til ting og tolker helt vilt. Anonymkode: b6d62...b42
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 Hvis det plager deg så mye , så hadde jeg heller stengt henne ute , slik at hun ikke ser hva du legger ut, så slipper du å bli så skuffet av at hun aldri liker eller kommenterer. Bare et forslag altså. Anonymkode: 85a9b...33c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Kunne ikke brydd meg mindre. Søsteren min sender meg snapper hele tiden, jeg er møkk lei, responderer aldri på dem, men gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke enda. Men når tiden er inne, så dropper jeg henne både på face, snap og alt. Anonymkode: dc6e8...e36 Sjarmerende du. Anonymkode: 0c74a...097
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Kunne ikke brydd meg mindre. Søsteren min sender meg snapper hele tiden, jeg er møkk lei, responderer aldri på dem, men gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke enda. Men når tiden er inne, så dropper jeg henne både på face, snap og alt. Anonymkode: dc6e8...e36 Hva er det med sånne som deg, som oppfører seg som om du har blitt tvunget til å motta snapper fra andre. Gjør henne en tjeneste og slett hun fra snaplista di, du er neppe noe tap. Anonymkode: 9e980...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå