Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Vi har et storsenter her. Der er det et parkeringshus som er ganske trangt, og har trange plasser. Har hørt om flere som har kommet tilbake til bilen sin der og sett at bilen har fått riper fra andre biler, eller har kommet borti stolper på vei ut eller inn. I parkeringshuset er det 2 timers gratis parkering. Ved siden av parkeringshuset er det en parkeringsplass med god plass til å parkere, og kjøre ut og inn, der koster der kr 20,- å parkere i timen. Dersom mannen handler det parkerer han alltid i parkeringshuset - det er jo gratis. Dersom jeg handler der parkerer jeg alltid på parkeringsplassen siden jeg syn det er en billig forsikring ved tanke på bilen. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: aa025...03a
Wonder Woman Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Betalt, så slipper jeg å angre i etterkant. Dessuten hater jeg trange parkeringsplasser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Hadde kjørt inn i parkeringshuset. Prøver så godt det lar seg gjøre å parkere gratis. #bygde-jente Anonymkode: af664...fa5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Jeg hadde brukt parkeringshuset med den bilen vi kjører til vanelig. Den er ikke så stor. Jeg er uansett ikke redd for riper. Det er bare en bil. Hvis jeg hadde kjørt varebilen ville jeg parkert ute. Den er så stor at det er problematisk å kjøre den inne i de fleste parkeringshus. Anonymkode: d4981...dcc
Superdolly Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Jeg hadde parkert ute. Det er billigere å betale 20 kr timen enn å betale for å fikse riper i bilen.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Parkert ute, uten tvil og uansett vær Jo verre vær, jo bedre grunn til å parkere ute - for da er det som regel enda trangere i parkeringshuset Anonymkode: a38af...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Gidder ikke betale for å parkere, da handler jeg heller et annet sted. Anonymkode: 096eb...e0a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Jeg velger alltid å parkere der det er enklest å parkere, uavhengig av om det koster penger eller ikke. Så sant det ikke er skrekkelig dyrt da, da hadde jeg kanskje vurdert parkeringshuset. Jeg liker ikke parkeringshus heller, så jeg velger å parkere ute så sant det er mulig. Anonymkode: 26495...ef0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Parkert ute, bilen har dårlig svingradius og er litt bred Anonymkode: 85161...85b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Parkert inne. Men valgt en av de plassene der man er lengst unna inngangen. Der er det som regel få biler og nok plass. Anonymkode: f61cf...421
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Parkert inne. Men valgt en av de plassene der man er lengst unna inngangen. Der er det som regel få biler og nok plass. Anonymkode: f61cf...421 Dette parkeringshuset har mange innganger. Er egentlig ingen plasser som er "lengst unna" HI Anonymkode: aa025...03a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Kjøp dashbordkamera som du lar filme mens du handler uansett hvor du parkerer. Da har du bevis hvis noen er borti bilen din. Anonymkode: aec55...62b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Jeg kjører en liten Swift fra 2007, den er full av riper, hakk og uskjønnheter uansett, og den er liten og lett og kjøre. Hadde ikke hatt noen problemer med å kjøre inn i parkeringshuset med den Anonymkode: e8304...6c4
Syngensang Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Passar på å ikkje køyre på nokon, gidd ikkje betale for andre sine riper. Men bilen min har nokre skjønnhetsflekkar frå før, så hadde nok tatt sjansen på å parkere inne. Men om bilen var ny og dyr og eg hadde eg kanskje valgt annleis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå