Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 I et par dager nå så har jeg hatt en rar følelse i øret. Vanskelig å forklare, det kjennes som om noen presser inn på innsiden, varer i et par sekunder og slipper. Det er ikke hele tiden, men kommer og går. Det er ekkel følelse og veldig irriterende. Hva kan det være? Anonymkode: faefd...240
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Trykkfeil. Er du i ferd med å bli forkjøla? Ikke farlig Anonymkode: 71b0b...3d9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Trykkfeil. Er du i ferd med å bli forkjøla? Ikke farlig Anonymkode: 71b0b...3d9 Har vært sånn i tre fire uker. Anonymkode: faefd...240
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Det kan tenkes at det er mye ørevoks. Anonymkode: 2bcba...8f5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Tror det er mye ørevoks. Kjøp en ballongsak på akoteket å spyl i vei. Anonymkode: fbc5a...e55
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror det er mye ørevoks. Kjøp en ballongsak på akoteket å spyl i vei. Anonymkode: fbc5a...e55 Gå mye heller til legen/ØNH og få det fjernet med sug. Anonymkode: 65627...77f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Høres ut som om du har mye ørevoks. Anonymkode: 637f8...347
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Jeg kan bli sånn når jeg får ørebetennelse (får aldri smerter, kun hvis trommehinnen sprekker og selv det er knappe 2-3 min med vondt). Kan også være ørevoks, eller det kan rett og slett være bihulene. Hvis du har matolje i hus kan du varme den opp til ca kroppstemperatur, legg deg på motsatt side av øret med problemer og hell oljen i det øret du har problemer med. Ligg sånn i noen minutter, gjenta 1-2 ganger om dagen i et pr dager. Hvis det er ørevoks løsner det gjerne opp voksen, er det øreverk kan det lindre plagene. Anonymkode: cc6f3...98f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Kan også være leamus i øret. Jeg fikk det en gang (tro meg, jeg måtte google det, visste ikke at det var en ting), utrolig irriterende. Gikk over etter noen dager. Anonymkode: b230f...19a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Kan også være leamus i øret. Jeg fikk det en gang (tro meg, jeg måtte google det, visste ikke at det var en ting), utrolig irriterende. Gikk over etter noen dager. Anonymkode: b230f...19a Anonymkode: 65627...77f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg kan bli sånn når jeg får ørebetennelse (får aldri smerter, kun hvis trommehinnen sprekker og selv det er knappe 2-3 min med vondt). Kan også være ørevoks, eller det kan rett og slett være bihulene. Hvis du har matolje i hus kan du varme den opp til ca kroppstemperatur, legg deg på motsatt side av øret med problemer og hell oljen i det øret du har problemer med. Ligg sånn i noen minutter, gjenta 1-2 ganger om dagen i et pr dager. Hvis det er ørevoks løsner det gjerne opp voksen, er det øreverk kan det lindre plagene. Anonymkode: cc6f3...98f Dette har jeg gjort en gang for kanskje 4 uker siden og det hjalp, det ble liksom borte. Men nå er det tilbake igjen, i går var det helt ekstremt, kom og gikk hele dagen. Pluss at jeg hele tiden hvis jeg gaper eller svelger, hører sånn knekke lyd i det øret. Plagsomt! Anonymkode: faefd...240
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette har jeg gjort en gang for kanskje 4 uker siden og det hjalp, det ble liksom borte. Men nå er det tilbake igjen, i går var det helt ekstremt, kom og gikk hele dagen. Pluss at jeg hele tiden hvis jeg gaper eller svelger, hører sånn knekke lyd i det øret. Plagsomt! Anonymkode: faefd...240 Da må du jo gjøre det om igjen da, hvis det hjalp. Anonymkode: 65627...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå