Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et par dager nå så har jeg hatt en rar følelse i øret. Vanskelig å forklare, det kjennes som om noen presser inn på innsiden, varer i et par sekunder og slipper. Det er ikke hele tiden, men kommer og går. Det er ekkel følelse og veldig irriterende.

Hva kan det være?

Anonymkode: faefd...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykkfeil. Er du i ferd med å bli forkjøla? Ikke farlig 

Anonymkode: 71b0b...3d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Trykkfeil. Er du i ferd med å bli forkjøla? Ikke farlig 

Anonymkode: 71b0b...3d9

Har vært sånn i tre fire uker.

Skrevet

Det kan tenkes at det er mye ørevoks. 

Anonymkode: 2bcba...8f5

Skrevet

Tror det er mye ørevoks. Kjøp en ballongsak på akoteket å spyl i vei. 

Anonymkode: fbc5a...e55

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror det er mye ørevoks. Kjøp en ballongsak på akoteket å spyl i vei. 

Anonymkode: fbc5a...e55

Gå mye heller til legen/ØNH og få det fjernet med sug. 

Anonymkode: 65627...77f

Skrevet

Høres ut som om du har mye ørevoks.

Anonymkode: 637f8...347

Skrevet

Jeg kan bli sånn når jeg får ørebetennelse (får aldri smerter, kun hvis trommehinnen sprekker og selv det er knappe 2-3 min med vondt).

Kan også være ørevoks, eller det kan rett og slett være bihulene. Hvis du har matolje i hus kan du varme den opp til ca kroppstemperatur, legg deg på motsatt side av øret med problemer og hell oljen i det øret du har problemer med. Ligg sånn i noen minutter, gjenta 1-2 ganger om dagen i et pr dager. Hvis det er ørevoks løsner det gjerne opp voksen, er det øreverk kan det lindre plagene.

Anonymkode: cc6f3...98f

Skrevet

Kan også være leamus i øret. Jeg fikk det en gang (tro meg, jeg måtte google det, visste ikke at det var en ting), utrolig irriterende. Gikk over etter noen dager.

Anonymkode: b230f...19a

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kan også være leamus i øret. Jeg fikk det en gang (tro meg, jeg måtte google det, visste ikke at det var en ting), utrolig irriterende. Gikk over etter noen dager.

Anonymkode: b230f...19a

:laugh: 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg kan bli sånn når jeg får ørebetennelse (får aldri smerter, kun hvis trommehinnen sprekker og selv det er knappe 2-3 min med vondt).

Kan også være ørevoks, eller det kan rett og slett være bihulene. Hvis du har matolje i hus kan du varme den opp til ca kroppstemperatur, legg deg på motsatt side av øret med problemer og hell oljen i det øret du har problemer med. Ligg sånn i noen minutter, gjenta 1-2 ganger om dagen i et pr dager. Hvis det er ørevoks løsner det gjerne opp voksen, er det øreverk kan det lindre plagene.

Anonymkode: cc6f3...98f

Dette har jeg gjort en gang for kanskje 4 uker siden og det hjalp, det ble liksom borte. Men nå er det tilbake igjen, i går var det helt ekstremt, kom og gikk hele dagen. Pluss at jeg hele tiden hvis jeg gaper eller svelger, hører sånn knekke lyd i det øret. Plagsomt!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dette har jeg gjort en gang for kanskje 4 uker siden og det hjalp, det ble liksom borte. Men nå er det tilbake igjen, i går var det helt ekstremt, kom og gikk hele dagen. Pluss at jeg hele tiden hvis jeg gaper eller svelger, hører sånn knekke lyd i det øret. Plagsomt!

Da må du jo gjøre det om igjen da, hvis det hjalp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...