Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Nå har jeg vært på 4 kontroller. Er nesten 100% sikker på at jeg er 9+5. Det burde derfor vært et stort foster med et sterkt hjerte. De trodde kanskje nå at de så et hjerte slo, men altså det foster har ikke forandret seg noe på 4 uker, og nå må jeg gå 10 dager til neste kontroll. Det er jo alt for lenge, og hvorfor utsetter de meg det for det? Min hcg var på 24000 noe som er ganske lavt. På alle mine andre barn hadde jeg 130000 på samme tid. Kan hcg være forskjellig? Anonymkode: f8d7a...643
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Nå har jeg vært på 4 kontroller. Er nesten 100% sikker på at jeg er 9+5. Det burde derfor vært et stort foster med et sterkt hjerte. De trodde kanskje nå at de så et hjerte slo, men altså det foster har ikke forandret seg noe på 4 uker, og nå må jeg gå 10 dager til neste kontroll. Det er jo alt for lenge, og hvorfor utsetter de meg det for det? Min hcg var på 24000 noe som er ganske lavt. På alle mine andre barn hadde jeg 130000 på samme tid. Kan hcg være forskjellig? Anonymkode: f8d7a...643 Å hva har dette med corona å gjøre?? Anonymkode: 8a8be...535
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Kanskje du kan få fastlegen din til å ta nye blodprøver over helgen? Har du muligheten til å ta en privat ultralyd så ville jeg vurdert det også. Men snakk med fastlegen din om dette. Jeg ser ut fra tabeller at hvis du er kommet så langt som du selv mener, så ligger du litt lavt på hCG. Og når du nærmer deg uke 10 så skulle vel ultralyden mest trolig gitt sikrere observasjoner også? Har du fått målt hCG tidligere i dette svangerskapet? Da kan du ev. sammenligne med de verdiene og det du har nå? Jeg vet ikke om hCG-stigning kan variere fra normalt svangerskap til svangerskap hos samme kvinne, hvis det er det vel en mulighet for at du kan være "innafor". Eller om du ev. har bommet på hvor mange uker du er kommet. Anonymkode: 72ec0...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå