Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Min søster er rusmisbruker og hunden får ikke det han trenger. Vi kan ikke ha hunden pga allergi. Hvor kan jeg få noen til å overta den???? Anonymkode: 6a5f5...b2c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Kontakt foreningen for omplassering av dyr, IKKE gi den bort på Finn Anonymkode: 72e4e...6c3
Blondzilla Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 FOD gården om du bor i nærheten. Eventuelt Finn, men vær forsiktig med hvem du gir hunden til. Møt dem først.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Min søster er rusmisbruker og hunden får ikke det han trenger. Vi kan ikke ha hunden pga allergi. Hvor kan jeg få noen til å overta den???? Anonymkode: 6a5f5...b2c Vi fant både hunden og katten på Facebook. Katten var i lignende situasjon som hunden til din søster - han fikk ikke det han trengte. Hunden overtok vi fra et villmarkssenter i påska i fjor. Villmarkssenteret ga bort 5 hunder etter at de ble klare over at nedstengingen skulle bli langvarig - de hadde ikke mulighet til å forsørge så mange hunder som de hadde, så de ga bort de tregeste og mest familieorienterte hunder, og beholdt kun 12 hunder til løpsspann. Har også gitt bort huskyvalper via den samme gruppen for noen år siden. Facebook har ofte egne grupper for forskjellige hunderaser. Prøv der, jeg har inntrykk av at det er mer seriøst enn finn.no, blant annet fordi du har mulighet til å se bildet, bioen og resten av profilen til folk som skriver. Anonymkode: 55a3f...be4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 finn og facebook hadde jeg gjort det på,men hadde mått vedkommende og vert nøye på hvem jeg ga hunden til Anonymkode: 267c9...6ed
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Vi gav bort vår hund på finn. Fikk mange interesserte og kunne velge og vrake i gode familier. Har fremdeles kontakt (pr meldinger, video og bilder) med nye familien, og hunden har det kjempebra Anonymkode: 468af...6d7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Min søster er rusmisbruker og hunden får ikke det han trenger. Vi kan ikke ha hunden pga allergi. Hvor kan jeg få noen til å overta den???? Anonymkode: 6a5f5...b2c Eller om du kan legge ut en annonse eller et innlegg på Facebook for å få noen til å hjelpe henne med den? Eller ha den midlertidig eller noe? Hadde jeg vært rusmisbruker og noen hadde omplassert hunden min tror jeg alt hadde gått fullstendig i stykker. 💔 Mener bare om det går an å finne en løsning som ikke er permanent... Anonymkode: 026f0...55d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Eller om du kan legge ut en annonse eller et innlegg på Facebook for å få noen til å hjelpe henne med den? Eller ha den midlertidig eller noe? Hadde jeg vært rusmisbruker og noen hadde omplassert hunden min tror jeg alt hadde gått fullstendig i stykker. 💔 Mener bare om det går an å finne en løsning som ikke er permanent... Anonymkode: 026f0...55d Er man ikke i stand til å gi god omsorg så må noen andre ta over omsorgen. Det gjelder både dyr og barn. Ingen skal leve i en uholdbar situasjon over tid av hensyn til omsorgspersonene knuste hjerte. Anonymkode: 4d78a...4b1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Eller om du kan legge ut en annonse eller et innlegg på Facebook for å få noen til å hjelpe henne med den? Eller ha den midlertidig eller noe? Hadde jeg vært rusmisbruker og noen hadde omplassert hunden min tror jeg alt hadde gått fullstendig i stykker. 💔 Mener bare om det går an å finne en løsning som ikke er permanent... Anonymkode: 026f0...55d Hunden får ikke mat annet enn litt pølse, ikke tur, den er underernært og min søster bryr seg ikke om den. Hun kan ikke ta vare på seg selv engang. Det har ordnet seg, vår bror med familie tar hånd om den.. Anonymkode: 6a5f5...b2c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hunden får ikke mat annet enn litt pølse, ikke tur, den er underernært og min søster bryr seg ikke om den. Hun kan ikke ta vare på seg selv engang. Det har ordnet seg, vår bror med familie tar hånd om den.. Anonymkode: 6a5f5...b2c Stakkar hund, veldig glad for å høre dere tok tak i det 😊 Og så god løsning det ble. Jeg mente ikke å høres ufølsom ovenfor hunden, for den er tross alt viktigst i et spørsmål om å beholde eller ikke, absolutt. Jeg bare vet hvor ufattelig glad man blir i en hund og hvor stor del av meg min har blitt 😊 Men hadde jeg havnet i samme situasjon som søsteren din hadde jeg håpet noen passet på den også. Det var bare permanent separasjon jeg fikk så vondt av. Dere er gode søsken ❤️ Lykke til med tøffe tak. Anonymkode: 026f0...55d
Gullsjakalen Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 Ta kontakt med raseklubben for den rasen hunden er. Disse kan formidle deg videre med noen som faktisk har lyst til å ha denne rasen. Dette pleier å være mer fornuftig enn å legge den ut på Finn hvor mange er ute etter en billig eller gratis hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå