Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Kjenner jeg nesten er litt desperat her. Føler jeg er helt i villrede både når det gjelder jobb, kjærlighet og livet generelt. Og ser heller ingen utvei. Har en jobb jeg absolutt ikke trives i, mest pga miljøet, men arbeidsoppgavene er ikke noe særlig de heller. Lite jobber som ligger ute og er i tillegg redd for å havne i galt miljø en gang til. Jeg er i tillegg alene med barn, så dagene og ukene går med til jobb og unger. Har nesten aldri barnefri, kun en natt innimellom. Ser ikke hvordan jeg skal få truffet noen mann. Savner likevel kjærligheten og ønsker veldig å treffe en mann. Livet mitt det siste året har bare vært et stort mørkt hull og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt deprimert. Ser ingen utvei. Folk rundt meg finner både kjærligheten, er i gode forhold og jobber de trives i. Anonymkode: c44f3...e09
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Kjæreste finner du på nettet ved å være ærlig både mot den du søker og deg selv om hva som er vintig for deg. Det samme gjelder egentligresten av livet. Det er ikke sikkert du kan få alt. Som regel har vi noe vi gjerne skulle endret, men tenk godt gjennom hva dj virkelig ønsker å endre på og ta en ting av gangen. Anonymkode: d6829...79e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Jeg jobber faktisk som clairvoyant. Som alt annet, er det noen som er skikkelig dyktig på det de gjør og andre som bare ønsker å utnytte deg. Alle, uansett religion og livssyn, har i større eller mindre grad et behov for å vite at alt kommer til å gå bra. Det er helt naturlig! Husk at du sitter med alle redskapene du trenger for å endre livet i den retningen du vil. Begynn i det små, og bygg oppover❤️ Tro på at det kommer gode opplevelser, mennesker og hendelser inn i ditt liv. Gå inn på Netflix og se «The Secret». Den snakker om Law Of Attraction. Hvis man forteller seg selv at alt er vanskelig, så blir det vanskelig. Den energien du sender ut, er den energien som kommer tilbake☺️ Anonymkode: 24b36...4d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg tenker du er lett bytte - nøyaktig det useriøse blodigler er ute etter. Usikker, utilfreds, bekymret, snill. Please finn styrken i deg selv til å identifisere svarene du leter etter. Bruk gjerne en karriereveileder for spørsmål om jobb. Les selvhjelpslitteratur og se gjerne ting som the secret. Du fikk gode råd av hun over. Ikke la deg utnytte i denne sårbare fasen, Anonymkode: bb965...298
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Inne på spå-forumet spurte jeg om pandemien ville bli alvorlig (det ble den) og om den ville gå over snart? Jeg har ikke fått ett eneste svar på spørsmålet. Er ikke det rart? Det er som om ingen ønsker å spå om de ting som kan faktasjekkes. Bare om ting der de kan si at, "alt vil bli så bra, alt vil gå så bra, jeg ser i din fremtid at alt vil ordne seg". Anonymkode: 63b8b...a3f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Inne på spå-forumet spurte jeg om pandemien ville bli alvorlig (det ble den) og om den ville gå over snart? Jeg har ikke fått ett eneste svar på spørsmålet. Er ikke det rart? Det er som om ingen ønsker å spå om de ting som kan faktasjekkes. Bare om ting der de kan si at, "alt vil bli så bra, alt vil gå så bra, jeg ser i din fremtid at alt vil ordne seg". Anonymkode: 63b8b...a3f Fordi den spirituelle verden er annerledes enn den fysiske verden. Her er det lett å si «Vi møtes om 2 uker» eller «Jeg tar det på onsdag». Alt her nede, er målt opp i tid og sekunder. Det blir som å si «Hvorfor er ikke hun spådame lottomillionær - humre humre-« Anonymkode: 24b36...4d7
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Fordi den spirituelle verden er annerledes enn den fysiske verden. Her er det lett å si «Vi møtes om 2 uker» eller «Jeg tar det på onsdag». Alt her nede, er målt opp i tid og sekunder. Det blir som å si «Hvorfor er ikke hun spådame lottomillionær - humre humre-« Anonymkode: 24b36...4d7 Hva kan du da bruke "den spirituelle verdenen" til? Hvillen nytte skulle det være av spåing? Anonymkode: d6829...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå