Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Kjenner jeg nesten er litt desperat her. Føler jeg er helt i villrede både når det gjelder jobb, kjærlighet og livet generelt. Og ser heller ingen utvei. Har en jobb jeg absolutt ikke trives i, mest pga miljøet, men arbeidsoppgavene er ikke noe særlig de heller. Lite jobber som ligger ute og er i tillegg redd for å havne i galt miljø en gang til. Jeg er i tillegg alene med barn, så dagene og ukene går med til jobb og unger. Har nesten aldri barnefri, kun en natt innimellom. Ser ikke hvordan jeg skal få truffet noen mann. Savner likevel kjærligheten og ønsker veldig å treffe en mann. Livet mitt det siste året har bare vært et stort mørkt hull og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt deprimert. Ser ingen utvei. Folk rundt meg finner både kjærligheten, er i gode forhold og jobber de trives i. Anonymkode: c44f3...e09
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Kjæreste finner du på nettet ved å være ærlig både mot den du søker og deg selv om hva som er vintig for deg. Det samme gjelder egentligresten av livet. Det er ikke sikkert du kan få alt. Som regel har vi noe vi gjerne skulle endret, men tenk godt gjennom hva dj virkelig ønsker å endre på og ta en ting av gangen. Anonymkode: d6829...79e