Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Dere med tenåringer, rundt 15 år... Drikker de mye energidrikke? Har dere restriksjoner, eller får de styre dette selv? Anonymkode: b3083...52a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dere med tenåringer, rundt 15 år... Drikker de mye energidrikke? Har dere restriksjoner, eller får de styre dette selv? Anonymkode: b3083...52a 14-åringen drikker ingenting, men 17-åringen drikker en del, men det begrenser seg selv med tanke på økonomi. Han får to stk av oss til helgen istedenfor lørdagsgodt, så kjøper han 1-2 i uken selv. Anonymkode: 435aa...15e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 De drikker ikke energidrikker, nei. Det er helt uaktuelt, og det tror jeg de synes selv også. En gutt i min sønns klasse fikk hjerteproblemer av det, og det var god prevensjon for de andre. De drikker sjokomelk etter trening, det er det nærmeste energidrikk. Anonymkode: 387c1...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De drikker ikke energidrikker, nei. Det er helt uaktuelt, og det tror jeg de synes selv også. En gutt i min sønns klasse fikk hjerteproblemer av det, og det var god prevensjon for de andre. De drikker sjokomelk etter trening, det er det nærmeste energidrikk. Anonymkode: 387c1...bc4 Drikker noen av de te? Anonymkode: a8055...238
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Ingenting. Har vel smakt, men er ikke gira på det i det hele tatt. Her drikker de også sjokomelk etter trening ofte. Anonymkode: 6b1ad...344
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Eldste hadde en periode på vg1 der han drakk en del. Jeg likte det ikke og ga beskjed, men man kan jo ikke akkurat forfølge en tenåring. I stedet viste jeg ham forskning osv. På vg2 dabbet det av, og nå tror jeg det er over et år siden sist (går vg3). De på 16 og 14 år er heldigvis mer fornuftig av seg og er ikke interessert. Anonymkode: bcd18...6a2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Det hende de drikker det, men ikke hver uke. Hun på 16 drikker det veldig sjelden. Hun er gjerrig og bruker ikke penger på sånt. Hun på 14 kjøpe det litt oftere, kanskje 3 bokser i måneden. Anonymkode: 139ba...27b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det hende de drikker det, men ikke hver uke. Hun på 16 drikker det veldig sjelden. Hun er gjerrig og bruker ikke penger på sånt. Hun på 14 kjøpe det litt oftere, kanskje 3 bokser i måneden. Anonymkode: 139ba...27b Sjokolademelk etter trening er foresten standard for mine også. Anonymkode: 139ba...27b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Mye sjokomelk her også! Drikker energidrikk ca 1 gang i uka.. 15 år. Anonymkode: ff574...951
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 Nei. Hu mor sjøl, derimot 🙈 Anonymkode: c1c91...86e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Venninna mi sa også at sønnen på 15 aldri drakk det. Han hadde smakt på det hjemme og synes ikke noe om det.... Sønnen min humret da jeg fortalte dette...for det stemmer absolutt ikke. 15-åringen til venninna mi drikker mye av det i helger... Så, selv om dere tror at ungene deres aldri drikker det ... ikke vær så fordømt naiv Anonymkode: d1558...e26
Listedamen Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 Tenker i grunnen at vi har lite å bekymre oss over når det er energidrikker og ikke alkohol/narkotika som er utfordringen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er lærer i ungdomsskolen (8. trinn) og det er "morsomt" når elevene forteller om små og store ting de lurer foreldrene sine med..... Anonymkode: d1558...e26
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Drikker noen av de te? Anonymkode: a8055...238 Nei, hvorfor lurer du på det? Anonymkode: 387c1...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg er lærer i ungdomsskolen (8. trinn) og det er "morsomt" når elevene forteller om små og store ting de lurer foreldrene sine med..... Anonymkode: d1558...e26 Veldig "morsomt" når du nedlatende tror at alle foreldre har glemt at de var fjortiser selv. Og veldig morsomt at du tror du selv har full kontroll. Der har du naiviteten sin, tenker jeg. Anonymkode: 387c1...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Veldig "morsomt" når du nedlatende tror at alle foreldre har glemt at de var fjortiser selv. Og veldig morsomt at du tror du selv har full kontroll. Der har du naiviteten sin, tenker jeg. Anonymkode: 387c1...bc4 Følte du deg truffet? Hvor i mitt innlegg leser du at jeg har full kontroll? Jeg har en 2 åring...foreløpig kontroll på henne, men ja - sikkert ikke alltid. Anonymkode: d1558...e26
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Veldig "morsomt" når du nedlatende tror at alle foreldre har glemt at de var fjortiser selv. Og veldig morsomt at du tror du selv har full kontroll. Der har du naiviteten sin, tenker jeg. Anonymkode: 387c1...bc4 Nedlatende, morsomt, naivitet.... Her var det en som ble krenket på flere plan en tidlig fredag morgen Håper dagen din blir bedre. Anonymkode: a8d8e...c1c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg er lærer i ungdomsskolen (8. trinn) og det er "morsomt" når elevene forteller om små og store ting de lurer foreldrene sine med..... Anonymkode: d1558...e26 Hvorfor er det «morsomt»? Jeg har tre tenåringer. Heldigvis har vi god kommunikasjon og se forteller oss mye av det som foregår - både på skolen og på fritiden. Jeg skjønner likevel at de ikke forteller, at de utelater endel og at de «lurer» oss. Lurer i hermetegn fordi jeg skjønner jo mange ganger at de ikke forteller den hele og fulle sannhet. Men det kl frontruter jeg dem selvsagt ikke med hver eneste gang. Så mulig de tror de «lurer» oss.... kanskje dette er på samme opp som at noen synes det er «morsomt» når ungdomsskole-elevene forteller hvordan de «lurer» lærerne?? Anonymkode: 5ff93...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå