Gå til innhold

Altså.....Camp Kulinaris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd med det programmet. Jeg likte godt de første sesongene, men denne er jo bare tragisk, ser noen episoder i blant i håp om at det skal bli bedre, noe som ikke skjer. Hadde de virkelig ikke noen bedre kandidater enn dettte her, "voksne" folk som stormer skrikende ut av kjøkkenet og smeller døra igjen etter seg, som går rundt i undertøy omtrent på kjøkkenet og som bare er slitsom og som rett og slett driter seg ut. En som surver over å ikke ha fått den retten han ville lage, selv om han aldri sa noe om det, og lager stort styr ut av det. Et gjøkhue som stortsett bare banner og proklamerer at han ikke spiser sånt, det er ikke mye likandes igjen ved han, den andre må vaske klærne mine frasen er gammel og oppbrukt.
Når ble man kjendis av å være med på Paradise Hotel eller Ex on the Beach. Brtskjemte drittunger som har sex i boblebadet, drama, skriking og krangling, det er det Camp Kulinaris har falt ned på altså. Og Kjartans dømming i kokkekamp, der virker det mest som om det er bestemt på forhånd, men det er jo ikke første gang. Maria kommer til å være med til det bitter end.

De første sesongene var seriøse og de hadde deltagere som ønsket å være der og ønsket å lage mat. Jeg fatter ikke at en velrennomert? kokk som Kjartan Skjelde vil sette navnet sitt på dette programmet.

Anonymkode: 6b0e4...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte også de første par sesongene, da handlet det i stor grad om mat og det var med folk som ønsket å lære lage mat.

Nå er hele programmet ødelagt, det handler ikke om mat lenger, men om å ha mest mulig drama. Det er B og C kjendiser som er med bare for å få tv-tid og lage drama. De setter sammen et knippe folk de aner det blir drama rundt liksom.

Det har blitt for mange kjendisprogram, og for mange "kjendiser" som vil være med for å bli mer kjent. Tragisk hele greia. Norge er virkelig i ferd med å gå tom for gode kjediser ;)

Anonymkode: c7b38...35b

Skrevet

Desse unge som er med har jeg aldri hørt om. Men er kjendt med de "gamle". 

Anonymkode: d43fa...715

Skrevet

Helt tragisk med den jentungen som ikkje tåler kritikk. Kjenner igjen oppførselen fra ei dramaqueen på ungdomsskolen. 😂

Anonymkode: cddcc...b47

Skrevet

Dette programmet hadde vært spennende om de hadde casta vanlige folk med interesse for mat. Disse reality"kjendisene" oppfører seg som bortskjemte småunger. Har ikke orket å se denne sesongen. Når et matlagingsprogram begynner å ligne mest på paradise hotell da er jeg ferdig altså.

Anonymkode: 114dc...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...