Gå til innhold

greit og be kun 2 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 6 gode venninner som jeg er mye sammens med, men nå ønsker jeg bare og be 2, de jeg har mest kontakt med igjennom Koronaen, De andre 4 er gift med barn, så følger at jeg må be mennene også hvis jeg ber dem.

Vi 3 jentene + 4 barn var på hyttetur i vinterferien og skal det samme i påsken, Vi er mest sammen pga vi er single alle 3.

Men jeg føler liksom jeg er slem som ikke ber alle ,men vi blir jo også en for mye hvis jeg ber alle.

synes dere det er greit og kun be 2 av 6?

Anonymkode: e467c...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit å be 2 av 6, men det er også greit å be alle damene uten menn. 

Anonymkode: 42a9d...8c1

Skrevet

Du er jo allerede langt utenfor det moralsk oppegående mennesker tillater seg når det gjelder smittevern. Dermed regner jeg ikke med at du vil høre på andre her heller. Du gjør nok det du har mest lyst til helt uavhengig av hvordan du skader andre.

Anonymkode: a19f9...41c

Skrevet

Det er helt ok. Vi er en venninnegjeng som har holdt sammen helt siden ungdomsskolen. Vi er på turer sammen og har middager og vinkvelder og sånt.'

Men vi gjør også ting uten at alle er med, og det syns alle bare er koselig.
To av dem drar for eksempel alltid på en storbytur hver vår uten at vi andre er med, jeg drar på skihelg med to andre av dem hvert år, mens en av dem drar jeg på familieferie med, en trener jeg med hver uke, noen drar alene på helgebesøk til hun som bor i en annen by, tre av de andre går fast på yoga sammen osv.
Vi gleder oss med de andre, og hvis noen av oss er sammen uten de andre, sender vi snapper og bilder i felleschatten til de andre, uten at noen blir misunnelige eller føler seg utenfor.

Anonymkode: 2f276...c7e

Skrevet

takk for fine svar :)

så fint dere synes det går greit og bare be 2 :)

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Du er jo allerede langt utenfor det moralsk oppegående mennesker tillater seg når det gjelder smittevern. Dermed regner jeg ikke med at du vil høre på andre her heller. Du gjør nok det du har mest lyst til helt uavhengig av hvordan du skader andre.

Anonymkode: a19f9...41c

ok

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har 6 gode venninner som jeg er mye sammens med, men nå ønsker jeg bare og be 2, de jeg har mest kontakt med igjennom Koronaen, De andre 4 er gift med barn, så følger at jeg må be mennene også hvis jeg ber dem.

Vi 3 jentene + 4 barn var på hyttetur i vinterferien og skal det samme i påsken, Vi er mest sammen pga vi er single alle 3.

Men jeg føler liksom jeg er slem som ikke ber alle ,men vi blir jo også en for mye hvis jeg ber alle.

synes dere det er greit og kun be 2 av 6?

Hvorfor må du be mennene?

Du ber vel til venninnekveld og ikke parmiddag?

Anonymkode: 856bb...4c6

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor må du be mennene?

Du ber vel til venninnekveld og ikke parmiddag?

Anonymkode: 856bb...4c6

fordi venninnene ønsker og ha dem med, så derfor føler jeg at jeg ikke bare kan be de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...