Gå til innhold

Noen her som har Fitbit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse tider der vi helst ikke skal være så mye sosial så at jeg begynt å gå mer på turer. Men tur uten mål og mening går jeg fort nei. Noen som har fitbit å ønsker å konkurrere om flest skritt på en dag? Kanskje vi kan motivere hverandre til å gå mer enn vi pleier :)

Anonymkode: d7719...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har fitbit men har hatt den til rep og dårlig med skritt. Pleiere å ligge på 20.000 om dagen men startet i det små med 4000 skritt feks :) Viktig å sette seg kortsiktige delmål .

Skrevet
KellyTaylor skrev (2 minutter siden):

Ja jeg har fitbit men har hatt den til rep og dårlig med skritt. Pleiere å ligge på 20.000 om dagen men startet i det små med 4000 skritt feks :) Viktig å sette seg kortsiktige delmål .

Oi! Jeg blir litt demotivert når jeg blir knust 🙈 Ligger på rundt 10.000 daglig å ønsker å konkurrere for å gå litt ekstra,men kommer nok ikke oppi 20.000 hehe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oi! Jeg blir litt demotivert når jeg blir knust 🙈 Ligger på rundt 10.000 daglig å ønsker å konkurrere for å gå litt ekstra,men kommer nok ikke oppi 20.000 hehe.

Brått er du der. Trodde aldri jeg skulle klarer dette selv og rekorden er 45.000 ish. Kommer nok aldri til å skje igjen for å si det sånn. Send meg PM nå adder jeg deg gjerne.

Skrevet

Noen med rundt 10.000 skritt passer nok best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...