Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #26 Skrevet 4. mars 2021 Listedamen skrev (7 timer siden): Verden er tilpasset A-mennesker og man blir uglesett om man ikke er en del av denne gruppen. Jeg er en kreativ person og jobber definitivt best om natten. Drømmedøgnet mitt er å legge meg i 03-04-tiden og stå opp i 12-13-tiden. Man blir likevel automatisk sett på som lat om man sover lenge, helt uavhengig av hvor lenge man har sovet. Sånn er jeg også! Beste tida er 23-03, får gjort masse da. Anonymkode: 27a72...69f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #27 Skrevet 4. mars 2021 Jeg sover lett til kl 14 om jeg får sjansen. Men det får jeg aldri lenger. 😄 Anonymkode: 1eef5...31f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #28 Skrevet 4. mars 2021 Trenger ca 10 timer for å føle meg skikkelig uthvilt. Men kan godt ta meg en ettermiddagslur selv om jeg har sovet 10 timer om natten. Er veldig trøtt for tiden. Anonymkode: 84dd5...1bc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #29 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Mener bare at de ikke har en grunn til å stå opp tidlig Anonymkode: a861d...d09 Nå er du litt tankeløs. Hva med de som har barn? Jeg er ufør, men har måttet opp med barnet mitt okkesom 😅 Anonymkode: 27131...576
Tekla123 Skrevet 4. mars 2021 #30 Skrevet 4. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Sånn er jeg også! Beste tida er 23-03, får gjort masse da. Anonymkode: 27a72...69f Enig! Så digg å se det er flere der ute. Vet jo egentlig vi er mange, men det snakkes lite om. Jeg har barnefri annenhver helg. Da jobber jeg natt til lørdag og søndag. Sitter og bruker planleggingstiden min, har 3 timer i uka som støttepedagog. Gjør selvfølgelig alt forefallende underveis, men planlegging, evalueringer, rapporter, kartlegging o.l, gjør jeg best om natta.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #31 Skrevet 4. mars 2021 Himmel og hav skrev (På 3.3.2021 den 21.10): Før fikk jeg også vondt i kroppen av å ligge mer enn 6-7 timer, og måtte gjerne opp å gå en runde på natta fordi det verket i hoftene. Legene skrev ut smertestillende og jeg gikk til fysioterapeuter i flere år og det var snakk om det kunne være noe reumatisk. Så byttet jeg til en mykere madrass - og, halleluja, jeg er helbredet . God madrass er gull. Dette opplevde jeg også! Jeg har alltid vært frisk og rask, men etter at vi flyttet for noen år siden fikk jeg mer og mer vondt i hofter og knær. På de dårligste dagene haltet jeg skikkelig hvis jeg hadde sittet stille en stund, og våknet om natten av at det verket. Tok røntgen og MR uten at de så noe, fikk også smertestillende/ betennelsesdempende. Det demret etterhvert for meg at jeg bare lå på en skumgummimadrass oppå sponplater (plassbygget seng, har aldri tenkt mye over hva jeg ligger på). Kjøpte en tykk overmadrass og ble 90% bedre på 2-3 uker. Egentlig litt skummelt at legene ikke sjekker noe så enkelt «Hva sover du på, har du prøvd en annen madrass i en lengere periode?» Jeg er fortsatt ikke 100%, men gikk fra å lure på om jeg var i ferd med å bli invalid til å fungere helt fint med en Ibux av og til. Anonymkode: 8a980...fad
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2021 #32 Skrevet 5. mars 2021 On 3/3/2021 at 8:53 PM, Anonym bruker said: Jeg klarer ikke det. Ikke i ferier eller i helgene. Men skjønner at de som ikke jobber klarer det, eller ungdommer da 😉 Jeg får vondt i kroppen hvis jeg sover mer en 7-8 timer Anonymkode: a861d...d09 sjelden ,men av og til så ja, forrig helg sov jeg til 16 lørdag og 14 søndag Anonymkode: 44bbe...faf
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2021 #33 Skrevet 6. mars 2021 Jeg står alltid opp 6 eller 7, fri eller ei. En gang sov jeg til 9 og fikk hodepine. Føler jeg eier dagen dersom jeg står opp tidlig. Er A-menneske Anonymkode: 8b021...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå