Gå til innhold

Er dette innafor? Nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen er en ensom mann rundt 70 år. Som jeg prater med titt og ofte. 
Lagde i dag en stor gryterett. Er det innafor i disse koronatider og levere mat på døren til naboen?

Anonymkode: 95631...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: faff3...91b

Skrevet

Ja, synes det jeg var veldig koselig.

Anonymkode: d1a28...1e8

Skrevet

Absolutt! Tenk så glad han blir! Dere må jo ikke stå tett når det overleveres, kan holde avstand. Men gjør det! Så snill du er ❤️

Anonymkode: 8f269...908

Skrevet

Absolutt! Så koselig. 

Skrevet

Ja, vi kan ikke glemme medmenneskelighet selv om det er koronatider. Vi må fortsette å ta vare på hverandre, kanskje mer enn før. 

Anonymkode: 22e1c...f78

Skrevet

Takk for svar! Gikk bort med en stor porsjon gryte og en plate sjokolade❤️ Han fikk tårer i øynene, stakkar. Så pratet vi en halvtimes tid (med god avstand). 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar! Gikk bort med en stor porsjon gryte og en plate sjokolade❤️ Han fikk tårer i øynene, stakkar. Så pratet vi en halvtimes tid (med god avstand). 

Så fantastisk ❤️ Du gjorde sikkert hele dagen hans, kanskje uka! Er det ikke verdt det? ❤️ Korona kan virkelig ikke stoppe medmenneskligheten, den trenger vi alle ❤️

Anonymkode: 8f269...908

Skrevet

Kjempekoselig. Det er mye kjærlighet og omtanke i god mat. Og bedre enn en klem nå om dagen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Naboen er en ensom mann rundt 70 år. Som jeg prater med titt og ofte. 
Lagde i dag en stor gryterett. Er det innafor i disse koronatider og levere mat på døren til naboen?

Ja! Det er bare snilt av deg. 

Skrevet

Fantastisk at du gjorde det. Min far sitter ensom i leiligheten sin på en annen kant av landet. Han har ikke hatt besøk i år, og kommer seg ikke ut (får tilkjørt mat). En dag kom en tidligere kollega med en stor boks lapskaus til ham. Det var årets høydepunkt så langt. Takk for omsorgsfulle mennesker som deg og denne damen. 

Anonymkode: c739f...413

Skrevet

Så koselig gjort av deg, Hi! :)

Når det blir mildere i været, kanskje dere kan spise sammen i hagen, med god avstand :)

Uansett, det du gjorde i dag tror jeg han lever en god stund på. Du har sett ham som menneske, vist at du tenker på ham og bryr deg ❤️

Anonymkode: 9d461...dfd

Skrevet

Så flott gjort, HI ❤️

Anonymkode: 62db2...062

Skrevet

Så koselig❤️❤️

Anonymkode: c0522...d7d

Skrevet

Så fint gjort! 😊 Vi gjør det samme for vår leieboer som også er mye alene (enslig mann), går ned med mat hvis vi har altfor mye. Han blir like glad hver gang. 

Anonymkode: 5aeea...75a

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Forumansvarlig

Skrevet

Mennesker som deg ❤️

Anonymkode: c1882...3b8

Skrevet

Så hyggelig 💕. Du inspirerer! 

Anonymkode: a55f1...11d

Skrevet

Det er jo bare postivitet, skjønner han ble rørt ❤️

Anonymkode: e42f6...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...