Gå til innhold

Betatt av kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er singel, jeg er gift. Er i forholdet mitt nå mest av økonomiske og familære forhold, vi har strevd lenge men det går endel bedre nå. Men min relativt nye kollega er så god å snakke med, alt flyter så naturlig. han har et blikk som bare borer dypt i meg på et vis. Jeg vet ikke om jeg er betatt, men det er NOE der. Jeg er bevisst på å ikke "fore" dette, men vi må arbeide endel sammen på felles prosjekt så det er ikke til å unngå. Hvor farlig er dette? Noen som har dritt seg her? Nå ville jeg ikke gjort noe, og nyter egentlig bare at vi har det hyggelig sammen og at jeg kjenner litt på denne betattfølelsen som er god...

Anonymkode: 930a6...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ligge med ham? Tenker du på han når du onanerer? Hvis, ja, da er du betatt. 

Anonymkode: 3cd0e...a08

Skrevet

Nei ikke foreløpig til spørsmål en, kan ha skjedd til spørsmål to. 

Skrevet

Bruk yrheten du føler for kollegaen din på mannen din. Blomstrer sexlivet opp med mannen din istedet for å være utro er det best. Tenk fornuft kvinne! Det er normalt å bli betatt av nye folk, men la det bli med det. 

Anonymkode: 04412...16b

Skrevet

Har tenkt å la det bli med betattheten. Nyter det litt, digg å kjenne på litt kribling. Jeg er nok mye mer åpen nå ettersom jeg har vurdert skilsmisse en god stund. Mulig derfor jeg kjenner etter. Er bare redd det er farlig å nyte det litt, kjenne på det og tenke på han? Eller om det fort kan lede lenger enn man ønsker. Noen med erfaring her?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har tenkt å la det bli med betattheten. Nyter det litt, digg å kjenne på litt kribling. Jeg er nok mye mer åpen nå ettersom jeg har vurdert skilsmisse en god stund. Mulig derfor jeg kjenner etter. Er bare redd det er farlig å nyte det litt, kjenne på det og tenke på han? Eller om det fort kan lede lenger enn man ønsker. Noen med erfaring her?

Det blir bare trøbbel av det. Og om du vil skilles; vil du gå som hun som virkelig prøvde, eller vil du gå som hun som var utro? Du bør være alene etter et langvarig forhold, ikke kast deg ut i noe du ikke aner konsekvensene av! Eller skill deg pga en ny. 

Anonymkode: 5a83d...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...