Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Noen som veit om jeg kan sjekke hvor mye jeg bruker på klær f. Eks. når det ikke kommer opp som mine topp 3 på største daglige utgifter? Anonymkode: 8cf97...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Noen som veit om jeg kan sjekke hvor mye jeg bruker på klær f. Eks. når det ikke kommer opp som mine topp 3 på største daglige utgifter? Anonymkode: 8cf97...b07 Bare trykk på de så kommer hele oversikten opp Anonymkode: b31a7...86d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Genial app Og vær obs på at du bør gå gjennom transaksjoner forså se om de har lagt seg på riktig post. Jeg går gjennom ukentlig og det gir mange AHA-opplevelser Anonymkode: ddf65...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Bare trykk på de så kommer hele oversikten opp Anonymkode: b31a7...86d Når jeg trykker på de, får jeg opp alle underkategorier. På fritid får jeg opp trening, veldedighet, tidsskrifter og bøker osv. På dagligvarer får eg opp matvarebutikker og vinmonopol. Men jeg får kun sett Dagligvarer, Fritid og Hjem og hage. Får ikke opp f.eks. klær og sko. Får kun se mine Topp 3. Anonymkode: 8cf97...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Når jeg trykker på de, får jeg opp alle underkategorier. På fritid får jeg opp trening, veldedighet, tidsskrifter og bøker osv. På dagligvarer får eg opp matvarebutikker og vinmonopol. Men jeg får kun sett Dagligvarer, Fritid og Hjem og hage. Får ikke opp f.eks. klær og sko. Får kun se mine Topp 3. Anonymkode: 8cf97...b07 Hvis du trykker på rundingen som viser prosentandel av daglige utgifter (den andre rundingen viser faste utgifter) så kommer du inn på alle underkategoriene - bla. klær og tilbehør Anonymkode: ddf65...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du trykker på rundingen som viser prosentandel av daglige utgifter (den andre rundingen viser faste utgifter) så kommer du inn på alle underkategoriene - bla. klær og tilbehør Anonymkode: ddf65...9dc Der var jo knappen, jo. 😃 Tusen takk. 😁 Anonymkode: 8cf97...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Er dette kun kort-bruken? Ikkje regningene fra regningskonto? Blir skremt av eget forbruk. Anonymkode: 8cf97...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Er dette kun kort-bruken? Ikkje regningene fra regningskonto? Blir skremt av eget forbruk. Anonymkode: 8cf97...b07 Det er alle kontoer. Regninger legger seg inn i kategorier som strøm, telefon, eventuelt inkasso så det er veldig bra.. men det er lurt å gå gjennom hver måned for å sjekke at de har lagt seg riktig. Jeg er også skremt over eget forbruk, og har begynt å ta tak. Det er SÅ mye lettere å få oversikt gjennom denne.. Anonymkode: ddf65...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Takk for info og tips, var ikke klar over at jeg kunne gå så tett på og flytte de i «ukategorisert» inn på riktig plass. Ikke noen store overraskelser da jeg vet at det jeg kan kutte på er matinnkjøp og pengespill, ellers ingen store lommetyver. At mannen setter inn på regningskonto mm kommer ikke frem så står at jeg har 20 tusen i overforbruk men det stemmer jo ikke da. Anonymkode: 246c0...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå