GĂ„ til innhold

Hvordan har du det? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er smÄforkjÞla, men ellers er alt bra her! Gleder meg over deilige vÄrdager. 

Anonymkode: 05dcb...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt supert. En arbeidsdag fÞr langhelg og den har jeg mange Þnsker om. Alt betyr Ä vÊre usosial hjemme, utenom at jeg skal hjelpe naboen med noe og muligens ha hjelp til noe jeg ikke klarer selv. Men koronavenlig og helt perfekt for meg. Jeg nyter at ingen maser om at noe mÄ skje hele tiden, jeg har nemlig litt for mange hobbier til Ä kjede meg. Det samme har ungene, sÄ for oss har vi nyti det siste Äret. 

Anonymkode: 2dd96...bed

Skrevet

Akkurat i dag har jeg det helt fantastisk. En ekstra god dag. Ellers sÄ har vi det bare fint. Vi har gode dager og gleder oss over vÄr i luften og hÄp om lettere tider. 

Skrevet

Aldeles glimrende, takk som spĂžr!

Eneste jeg er bekymra for nÄ er om treningssentrene i kommunen mÄ stenge igjen...

Anonymkode: dfb51...65a

Skrevet

Ganske bra egentlig. Har sjeldent barnefri Ä nÄ har jeg plutselig barnefri en hel uke! SÄ innrÞmme at det kjennes litt deilig,selv om jeg ogsÄ savner jeg. Det er ogsÄ deilig Ä fÄ mer alenetid med kjÊresten. Akkurat Þkonomisk sett sÄ sliter jeg veldig men det ordner seg nok.

Anonymkode: 8df2b...70b

Skrevet

Fint, elsker Ä leve i ensomhet. 

Anonymkode: 32491...8a2

Skrevet

Helt jÊvlig. Har en enorm kjÊrlighetssorg over en jeg mistet, men som jeg innerst inne vet ikke er bra for meg. Baler med tankene om Ä gÄ tilbake til eksmannen av hensyn til barna. Mista nettopp et kjÊrt familiemedlem, samt 3 andre rundt meg som har falt fra den siste mÄneden. Jeg er blakk som fÄ, sliter med Ä fÄ endene til Ä mÞtes... men bortsett fra det er det vel en grei dag...

Anonymkode: ae41d...ed1

Skrevet

Helt fantastisk, takk som spĂžr ❀ En nydelig dag, vĂ„r, og vi har deilige dager. Vi er friske, pene, spreke, rike, med vakre, flinke, vellykkede barn. Lykkelig gift med verdens beste, peneste, snilleste, rikeste mann. Tok meg en joggetur i vakkert vĂ„rvĂŠr fĂžr frokost, kom hjem til nydelig, eksklusiv morgenkaffe og nydelig frokostbord som den vakre mannen min hadde dekket. Etter de vakre barna var gĂ„tt pĂ„ skolen, er det hjemmekontor for bĂ„de meg og mannen, og jeg gleder meg til deilig lunsjdate med mannen. Jeg lever et perfekt liv, altsĂ„!

Anonymkode: a19bf...e29

Skrevet

Jeg har det helt greit. Sliter litt med arbeidslysten pÄ hjemmekontoret. Jeg fÞler det har vÊrt alt for lang tid uten Ä kunne vÊre pÄ jobb. HÄper virkelig det blir lov Ä dra pÄ kontoret snart. Savner sÄrt det sosiale. Men jeg skal egentlig ikke klage, er jo glad for Ä ikke vÊre permittert. 

Og sÄ er jeg nervÞs for om kommunen beslutter Ä stenge treningssentrene igjen. HÄper ikke det!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...