Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hvis det i verste fall blir 10 stykker man får være i feiringer.Hvordan ville dere arrangert et bryllup? Vi kommer til å gifte oss uansett.Viktigste er at vi endelig blir gift, ungene gleder seg helt vilt😅🥰 Anonymkode: 8e965...dc9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Da hadde det bare blitt en fin middag for min del. Svigers, mamma, to forlovere. Hadde ikke invitert kun noen av alle søskenene vår, heller ikke bare noen få venner for å «fylle ut» antall gjester. Da ville det blitt 10, inkludert oss.   Anonymkode: a7a90...6e5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg tror vi hadde utsatt festen og prøvd å finne på noe spesielt på dagen. Anonymkode: 1ba12...b33
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da hadde det bare blitt en fin middag for min del. Svigers, mamma, to forlovere. Hadde ikke invitert kun noen av alle søskenene vår, heller ikke bare noen få venner for å «fylle ut» antall gjester. Da ville det blitt 10, inkludert oss.   Anonymkode: a7a90...6e5 Og det hadde for min del vært helt uaktuelt å gifte meg uten andre gjester enn foreldrene våre. Eller fest. Uten gjester er det jo bare en vanlig dag. Anonymkode: a7a90...6e5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Regner med dere tenker bryllup ganske raskt, siden du medberegner koronarestriksjoner? I så fall ville jeg tatt med barna (og evt andre nære gjester innenfor grensen) og reist til Svalbard eller Finnmark. Bryllup under nordlyset, og eksotisk overnatting (kanskje på ishotell). Selvfølgelig med testing og ansvarsfull reising, og ikke hvis jeg kom fra et område med høyt smittetrykk. Anonymkode: d5151...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå