Holly Golightly Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Lagde den forrige uke, og synes den var god, men kanskje ikke så god som hypen tilsier. Pluss for at den er veldig lettvint. Nå leser jeg i NYT at retten har tatt sånn av at leverandører har problemer med å anskaffe nok fetaost. Hva synes du om pastaen?
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Jeg synes den ble god, men litt syrlig. Kommer til å få den litt mindre syrlig neste gang.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Datteren min laget den til oss, ble overraskende godt. Jeg likte det nok bedre enn henne, jeg elsker feta 😄 Så en eller annen som hadde prøvd seg frem og forbedret oppskriften litt (sto det i Dagbladet tro?), må teste ut den også. Anonymkode: f81d2...115
frk Nilsen Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Har smakt den, skal jeg lage den selv blir det med litt chili, mer urter, rødløk og kalamataoliven.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Jeg tok i mer tomater, småkuttet paprika og squash. Og fersk oregano. Glad jeg gjorde det. Var godt, men vil pimpe den enda mer neste gang. Ha i løk og mer hvitløk. Og enda mer tomat. Originaloppskriften er lite balansert, syns jeg. Men en god basis oppskrift. Anonymkode: d842b...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå