Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 For en måned siden var jeg hos legen og tok blodprøve, ferritin lå på 13. Legen ringte meg og sa at jeg burde gå på jerntilskudd i 3 mnd. Jeg har gått på jerntilskudd i 1 mnd nå, men røyter fortsatt. Mister like mye som før tablettene. Går også på D vitamin tilskudd og B kompleks. Bør jeg gi det mer tid eller må jeg bare godta dennerøytingen? 😞 Anonymkode: 29383...f19
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Les om vekstsyklusene til håret. Sannsynligvis vil du røyte en stund til. Anonymkode: 104ec...755
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Gi det 3-6 mnd. på jerntilskudd. Det er min erfaring. Anonymkode: 9ef35...53d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Jeg lå på 2. Hadde mange plager. Håravfall, hjertebank, pica, munnsår, muskelslapphet. Begynte i begynnelsen av desember med jerntilskudd. Fire uker senere var alt forandret. Mister ikke hår mer. Det gikk fort for min del. Anonymkode: 1f60c...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå