Gå til innhold

Når en


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tråd blir startet i feil underforum og blir flyttet, begynner tråden på nytt i det riktige underforumet. Litt knotete å komme til riktig innlegg hvis tråden har blitt lang. Noen mulighet for å gjøre noe med det?

Anonymkode: f0f65...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er usikker på dette, vet ikke om det finnes en innstilling eller ikke på dette, men kanskje @TSP kan undersøke dette nærmere.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trådene som legges feil burde bare slettes, i stedet for å flyttes. Så lenge det ikke skjer, så bare fortsetter brukerne å legge feil. 

Anonymkode: a1abb...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har dessverre vært syk, så derfor respons har latt vente på seg. 

Jeg forstår det sånn at problemstillingen er at tråden ikke husker hvilket innlegg du leste sist, når en tråd flyttes til en annen kategori. Det er dessverre ingen enkle muligheter for å løse dette og vil i så fall kreve at utviklerne av forumprogramvaren lager en løsning på det, eller at vi koder opp en løsning selv. 

Systemet for å markere lest-markeringer i tråder er ganske komplisert, og det vil nok ta en god stund å finne en løsning eventuelt. En av utfordringene er blant annet at man må sørge for at systemet ikke blir for ressurskrevende, og da har utviklerne av forumprogramvaren tatt noen "snarveier" for å hindre at systemet bruker for mye ressurser. 

Jeg kan dessverre ikke gi noe bedre svar eller løsning akkurat nå, men jeg skal spille inn tilbakemeldingen og i første omgang se om utviklerne av forumprogramvaren har ønske om å løse dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...