Gå til innhold

Operasjon genitalt fremfall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått dette utført?

Var til utredning for ca 14 dager siden. Livmorhalsen stikker nesten ut av skjeden og blæren blir dratt nedover av livmoren.

Gynekolog sa det var kikkhull gjennom magen, men beskrivelse på FHI sier det er operasjon i skjeden. 

Så lurer litt på hva som faktisk skjer. Ser også det skrives om tester og prøver før operasjonen. Så hvis noen har erfaring vil jeg gjerne vite. 

Blir jo å ta operasjonen uansett da jeg er lei av plagene som førte til at det ble oppdaget.

Anonymkode: 4c0cd...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3 måter å operere på. Den ene er kikkhull, der det lages 3 hull i magen som operasjonen utføres igjennom. Den andre måten er åpen operasjon,der det gjøres et snitt i bukveggen. Den tredje måten er vaginalt, operasjonen utføres igjennom vagina.

Den desidert minst kompliserte operasjonen, og med minst risiko er ved kikkhull. Ut over dette kan jeg ikke svare deg så mye.

Anonymkode: eab11...06a

Skrevet

Hos oss gjøres det alltid vaginalt. Tar ca 30-60min. Spørs om man skal gjøre både bakre og fremre plastikk, evt portioamputasjon. Kan gjøres i spinal eller i narkose. De fleste er veldig fornøyde etterpå. 

Anonymkode: fef87...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...