Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Skal male trappen! Den skal pusses og vaskes først, men er Ajax godt nok å bruke? Eller må jeg kjøpe gulvrens/interiørrens el.l.? Kan jeg bruke Ajax på veggene, når jeg skal male de? Anonymkode: 5fd2d...17b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Du må bruke salmiakk eller en spesialsåpe kjøpt i malingsbutikken. Anonymkode: a5753...c49
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Du kan bruke Ajax på veggene hvertfall. Anonymkode: 0d7c1...a69
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du må bruke salmiakk eller en spesialsåpe kjøpt i malingsbutikken. Anonymkode: a5753...c49 Jeg fikk beskjed om å ikke bruke salmiakk! 🤔 Hadde håpet å bruke Ajax, så slipper jeg den utgiften! 😅 Anonymkode: 5fd2d...17b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Du må ikke bruke såpe med fett i som Ajax. Du må bruke salmiakk eller spesialsåpe. Hvem ba deg ikke bruke salmiakk? Der du har pusset kan det være det holder med vann og microfiber om du pusser helt ned. Vaskingen skal fjerne fett og matte ned maling så du får bedre heft. Endret 1. mars 2021 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 De anbefaler visst ikke salmiakk eller rødsprit lenger. Vi ble tipsa om å bruke malervask. Om vi ble lurt eller om det var smart aner jeg ikke. Kjøpte en på clas ohlson som ikke kosta en formue. Anonymkode: aec1a...15c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (7 minutter siden): De anbefaler visst ikke salmiakk eller rødsprit lenger. Vi ble tipsa om å bruke malervask. Om vi ble lurt eller om det var smart aner jeg ikke. Kjøpte en på clas ohlson som ikke kosta en formue. Anonymkode: aec1a...15c Selvfølgelig vil de heller selge malervask til 70 til 150 kr flaska fremfor at du kjøper salmiakk til 15 et annet sted. Alle artiklene på nett som sier du ikke skal bruke salmiakk prøver å selge deg andre produkter. Når du vasker må du uansett vaske to ganger. En med såpe, og en med vann for å fjerne alle rester. Endret 1. mars 2021 av Lektor Doppler med tillegg
Kira Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Lektor Doppler med tillegg skrev (1 time siden): Selvfølgelig vil de heller selge malervask til 70 til 150 kr flaska fremfor at du kjøper salmiakk til 15 et annet sted. Alle artiklene på nett som sier du ikke skal bruke salmiakk prøver å selge deg andre produkter. Når du vasker må du uansett vaske to ganger. En med såpe, og en med vann for å fjerne alle rester. Enig i dette! Vi har malt trappen, og salmiakk funker bra. Den dyre inneholder uansett stort sett det samme som en flaske salmiakk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skal male trappen! Den skal pusses og vaskes først, men er Ajax godt nok å bruke? Eller må jeg kjøpe gulvrens/interiørrens el.l.? Kan jeg bruke Ajax på veggene, når jeg skal male de? Anonymkode: 5fd2d...17b Ikke Ajax hvertfall, salmiakk ernærmere rens. Annen såpe danner film. Anonymkode: 3c585...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå