Gå til innhold

Noen som har prøvd vg sin vektklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et kjekt nok opplegg? Eller kan jeg likeså godt heller bruke en gratis app og klare meg på egen hånd. Kan det hjelpe å være med pga at jeg føler det blir mer forpliktende siden jeg bruker penger på det er mine tanker. Samtidig ønsker jeg ikke sløse med penger... 

Så, noen som har betalt og vært med og som kan dele erfaringer om hvor kjekt det faktisk er eller ikke er? 

Anonymkode: ef98f...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har brukt den, vel og merke for noen ¨år tilbake, synest ikke den var så bra som jeg hadde forventet. Synest den var tungvint og det med å registrere matvarer , det fungerte jo ikke, da de tydligvis ikke har alle matvarer i systemet sitt,

Holder meg nå til moderatkarbo og der finnes det mange sider på facebook og de er gratis -og for meg langt bedre enn vektklubb.

Men jeg har en venninne som sverger til vektklubben, så man må vel nesten bare prøve seg frem.

Anonymkode: 78fc4...ef7

Skrevet

Ikke så fornøyd, særlig ikke etter at de innførte delmål man ikke får bestemme over selv (Ikke hva det skal være, eller når de forfaller). Blir mye mas. 

Anonymkode: 7b17a...325

Skrevet

Takk for svar dere, tror jeg dropper å betale for dette. Gjør en innsats på egen hånd i å lage meg en plan som passer meg. Har egentlig gode nok kunnskaper om hvordan legge opp løpet, problemet er mer å holde meg til det konsekvent 🙉 

Anonymkode: ef98f...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...