Gå til innhold

Tror jeg har bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gå på jobb? Tok koronatest for to uker siden, den var neg. 

Anonymkode: 2cc6e...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kan jeg gå på jobb? Tok koronatest for to uker siden, den var neg. 

Du kan gå på jobb med bihulebetennelse ja. Har det selv i skrivende øyeblikk. At du tok testen for to uker siden betyr ikke at du ikke har corona nå. Den testen er ikke relevant. Vil tro du blir bedt om å holde deg hjemme pga corona, vanligvis kunne du dratt på jobb.

Anonymkode: dc8c9...99c

Skrevet

Nei, du går ikke på jobb før du har testet deg og fått vite at du NÅ IKKE har covid-19!

Hvor vanskelig er det...? Å "tro" er ikke i nærheten nok, du må vite, og da må du teste deg og holde deg hjemme til svar på testen foreligger, eller så lenge lege sier du skal holde deg hjemme.

Det er jo nå viktig å ikke smitte andre med forkjølelser heller - av to grunner. Ene er at jo flere som får symptomer, jo flere må teste seg. Det andre er at hvis man har en infeksjon i kroppen og så får covid-19 så risikerer man langt mer alvorlig forløp av covid-19.

Anonymkode: 8997d...b73

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei, du går ikke på jobb før du har testet deg og fått vite at du NÅ IKKE har covid-19!

Hvor vanskelig er det...? Å "tro" er ikke i nærheten nok, du må vite, og da må du teste deg og holde deg hjemme til svar på testen foreligger, eller så lenge lege sier du skal holde deg hjemme.

Det er jo nå viktig å ikke smitte andre med forkjølelser heller - av to grunner. Ene er at jo flere som får symptomer, jo flere må teste seg. Det andre er at hvis man har en infeksjon i kroppen og så får covid-19 så risikerer man langt mer alvorlig forløp av covid-19.

Jeg har hatt dette i fire uker. Tok som sagt en test for to uker siden. Om jeg tar en test i morgen og den er negativ, kan jeg da gå på jobb på torsdag? Det kan jo hende jeg fikk korona på onsdag. 

Hva med å ikke kjefte på meg? Tror det det var derfor jeg opprettet denne tråden? "Hei, nå har jeg skikkelig lyst på en runde kjeft." 

Jeg kjenner kroppen min. Jeg har dette hver vinter. Du bekrefter riktignok tankene mine om at noen kommer til å bli sur på meg hvis jeg drar på jobb. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har hatt dette i fire uker. Tok som sagt en test for to uker siden. Om jeg tar en test i morgen og den er negativ, kan jeg da gå på jobb på torsdag? Det kan jo hende jeg fikk korona på onsdag. 

Hva med å ikke kjefte på meg? Tror det det var derfor jeg opprettet denne tråden? "Hei, nå har jeg skikkelig lyst på en runde kjeft." 

Jeg kjenner kroppen min. Jeg har dette hver vinter. Du bekrefter riktignok tankene mine om at noen kommer til å bli sur på meg hvis jeg drar på jobb. 

HI

Du skriver ingenting i HI at du hadde symptom på bihulebetennelse for to uker siden, da du tok koronatesten.

Hvis du kun har tatt én test burde du tatt en ny test nå før helgen.

Skrevet

Bihulebetennelse er ikke noe man tror man har, det er noe man vet man har.

Anonymkode: 53b11...33b

Skrevet

Ok. Glem det. Jeg HAR bihulebetennelse, og jeg ER på jobb nå. 
HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...