Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Fra en 24 år gammel kvinne Feks dele klær, jakker, sminke, utstyr osv til familie og venner. Helt ærlig hater jeg og dele mine ting med andre for det er bare mitt i mine øyne. Og er ganske glad i tingene mine. Før har hendt at jeg har lånt vekk feks jakke, utsyr til søsteren min som ikke har kommet tilbake. Høres sikkert veldig egoistisk ut men det er jeg som har brukt penger på mine ting. Har ofte søster og venninner som plutselig kommer til meg uten jakke og skal spør meg om og låne en av mine siden de fryser.. håper ikke at jeg er den eneste😅 Anonymkode: 26440...819
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Du bør jo få det tilbake, men å ikke ville dele noen ting virker veldig egoistisk. Vil du aldri ha noe fra andre heller? Aldri låne hytta til foreldrene dine, ikke låne en jakke hvis du fryser på besøk eller noe som helst? Anonymkode: 85ef7...b01
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Wow, en sånn person hadde jeg ikke orket. Egoisme er noe av det minst sjarmerende jeg vet om Anonymkode: 6542f...0e4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Jeg deler selvfølgelig, men heldigvis har jeg et sånt forhold til søstrene mine at om det ikke kommer tilbake så maser jeg til det kommer. Eller så drar jeg bare og henter det. Merker jeg ikke akkurat er misunnelig på dere som må være så forsiktig med søsken og aldri tør å prate med hverandre. Anonymkode: 1c23e...8fc
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Jeg liker ikke å låne vekk tingene mine eller barnas. Folk kan skaffe sine egne ski og skøyter og baller og turutstyr. Anonymkode: f6419...71f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg liker ikke å låne vekk tingene mine eller barnas. Folk kan skaffe sine egne ski og skøyter og baller og turutstyr. Anonymkode: f6419...71f Hvorfor det. Vi har masse utstyr som vi bruker bare innimellom. Det har søsteren min også. Vi har hytte, de har båt. De har isbor, vi har truger osv. Å låne av hverandre er da mye smartere enn skulle kjøpe alt selv. Anonymkode: 85ef7...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå