Gå til innhold

Slikker mannen din like ofte som du suger han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går det mest den ene veien?

Anonymkode: 135ce...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør han ikke. Og det er helt ok for meg, egentlig :)

Anonymkode: befe8...f8a

Skrevet

Det er akkurat det jeg har inntrykk av, at damer gir mer enn de får. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler at jeg får mye av samboer. Det betyr ikke at han slikker meg hver dag altså. 

Anonymkode: befe8...f8a

Skrevet

I mine forhold (er singel nå) har det alltid vært jeg som har "fått mest". Jeg suger ikke pga tidligere traumer og det har senere partnere forstått. De har slikket meg likevel. 

Anonymkode: 7769d...b7c

Skrevet

Ja her går det mest i 69, begges favoritt. 😛

Anonymkode: 4983e...cc4

Skrevet

Ja, han gir minst like mye som han får. 

Anonymkode: 85f69...a5c

Skrevet

Jeg suger ingen så ja mannen min slikker meg mye mer enn hva jeg suger.

Anonymkode: 671b4...07d

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men det handler mest om at jeg ikke er så komfortabel med å bli slikket, mens jeg liker å suge. Så det er mitt valg, ikke hans, han slikker så gjerne de få gangene jeg slipper ham til.

Anonymkode: 0f0a1...38c

Skrevet

Her er det omvendt. Jeg får mer enn jeg gir på akkurat oralsex-fronten, men totalt sett gir vi mye begge to altså.

Anonymkode: db064...9dd

Skrevet

Jeg har alltid blitt slikket, og ikke sugd selv.

For meg hadde det med et par mindre kjekke erfaringer med en mann, så det å skulle suge en mann bød meg imot, rett og slett. Menn jeg har vært sammen med har taklet det helt greit, noen har likevel gått ned på meg, andre har hatt mindre interesse av det. Da jeg ble sammen med min siste eks fortalte han etterhvert at det var noe som var viktig for ham. Vi hadde en veldig ok samtale rundt det, og jeg var villig til å kanskje forsøke igjen med ham, men forutsetningen min var at det måtte komme når jeg selv følte meg klar for det, at han ikke måtte mase på meg, og at han aldri måtte holde fast hodet mitt hvis jeg gjorde det. Han ga meg den tiden jeg trengte, selv om jeg vet han savnet det, og vi hadde vel et par småsamtaler om det, men aldri noen sure miner, aldri noe krav, aldri masing fra hans side. Han gikk ned på meg hver eneste gang vi hadde sex. Etterhvert følte jeg meg klar og begynte å gå ned på ham også. Til min egen enorme overraskelse så likte jeg det med ham. Det tente meg også, og jeg nøt å være den som skapte så stor nytelse for ham. Gjensidig oralsex ble etter det nesten alltid en del av forspillet vårt før samleie.

Om jeg kommer til å suge neste mann jeg blir sammen med, det gjenstår å se. Et absolutt must er da at mannen holder seg så renslig nedentil at det lukter friskt kjønn. Ikke alle menn gjør det, selv om de gjerne tror det selv.

For egen del har jeg konkludert med at riktig mann suger jeg gjerne.

Det som er viktig er at de som er i forholdet respekterer den andre, ikke gjør noe som blir negativt for den andre. Nytelse er uforenelig med masing og negativitet.

Anonymkode: 1340d...873

Skrevet

Gi og få, merkelig uttrykk. Når jeg suger kjæresten min er ikke det noe han får av meg. Det er heller slik at jeg tar meg til rette på det jeg elsker. Blir så kåt av å suge ham, og jeg digger å slikke og suge saftene mine av den mellom knullingen. Han slikker meg også, og gjerne en 69. Alt er digg 😛

Anonymkode: ae364...366

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke med min erfaring.  

Anonymkode: 363dc...16b

Skrevet

Han slikker meg oftere enn jeg suger han, kanskje dobbelt så mye faktisk.

Anonymkode: 8e8f9...58c

Skrevet

Han gjør det mye oftere enn jeg, selv om ingen av oss har noe imot det.

Anonymkode: d4cb7...b01

Skrevet

Han gjør det oftere enn meg.

Anonymkode: aacf6...fff

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det stemmer ikke med min erfaring.  

Anonymkode: 363dc...16b

Ikke min heller. 

Anonymkode: dbd72...4ce

Skrevet

Han slikker meg hver gang vi har sex, men er ikke alltid jeg suger ham. 

Anonymkode: dbd72...4ce

Skrevet

Det kan se ut til at en gammel myte blir avlivet i denne tråde. Jeg slikker helt klart oftest. Og jeg gjør det like mye for min egen del. Mest for min egen del faktisk. Kan holde på uendelig lenge, det er så intimt og deilig. Og avslappende.

Anonymkode: e2895...5b3

Skrevet

her blir det ofte 69, den er så deilig, og noen ganger liker jeg veldig godt og suge til han kommer og han slikker meg lenge, det er dager vi ikke orker og gå hele veien

Anonymkode: d9686...a50

Skrevet

Blir slikket mye oftere enn jeg suger.

Anonymkode: 6e458...036

Skrevet

Han slikker både oftere og lengre enn jeg suger han. Som regel slikker han meg hver gang vi har sex og jeg suger som regel han. Men hender at det ikke skjer. Han holder uansett på mye lengre og kan ta pauser fra å penetrere meg til å slikke meg igjen flere ganger. 

Anonymkode: ea95c...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...