Gå til innhold

Hvis du hadde blitt singel nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du villet finne en ny å dele livet med eller ville du vært alene?

Jeg er alene på tredje året og jeg nyter å være bare meg og barna. Ikke noe vondt om eksen, han var bare en rotekopp som ble mer venn enn ektemann de siste årene. Vi har et veldig bra forhold og samarbeid i dag. Nå som jeg slipper alt rotet hans så har jeg det så utrolig bra. Har ikke lyst på kjæreste i det hele tatt. 

Anonymkode: a8433...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å bli singel i løpet av året og jeg skal ikke bo med noen mann før barna er ute av huset. Kan godt få en kjæreste etterhvert, men ingen samboer på minst ti år 

Jeg har aldri bodd for meg selv, så det skal nytes!

Anonymkode: b03fa...e78

Skrevet

Jeg har vært alene siden 2013, og trives alene. Per nå ønsker jeg ikke en mann i livet mitt. Jeg ser vel for meg at jeg blir alene resten av livet

Anonymkode: 92d4d...f41

Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt ny kjæreste, men kanskje ikke ny ektemann med det første. Jeg liker godt å være alene, men ikke hele tiden. 

Anonymkode: 281f6...619

Skrevet

Hadde funnet meg en ny med tiden.

Anonymkode: 62353...ba5

Skrevet

Jeg har vært alene i 13 år, har vært i 2 forhold på den tiden, men jeg ønsket ikke å bo med de. Ene varte i 3 år og andre i 1 år. 

Og de 3 siste årene så har jeg holdt meg helt unna menn. Men nå er yngste 15 år, så tenker kanskje jeg snart bør tenke på å finne noen. Til nå så har det jo vært nok med meg og barna. Men ser jo nå at jeg har mye bedre tid. Og det går fort til jeg plutselig sitter i huset mitt alene. Og på lang sikt ønsker jeg meg jo en samboer. Jeg har bare ikke ønsket det mens barna bør her.

Anonymkode: 85e2d...b62

Skrevet

Nei. Kanskje en kjæreste med tiden hvis det dukket opp noen, men jeg ville ikke lett aktivt, og jeg har svært vanskelig for å se for meg noe nytt samboerforhold. 

Anonymkode: c8276...915

Skrevet

Jeg ville nok vært alene en stund. Men tror nok jeg hadde funnet meg en kjæreste etterhvert. Man vet jo aldri, hadde ikke gått inn i noe med mindre det virkelig sa pang, og det vet man jo ikke om skjer etter 2 mnd eller 15 år. Det er en jeg merker jeg har svært god kjemi med nå. Hadde jeg møtt og blitt kjent med han som singel, så kunne det jo utviklet seg noe mer liksom. Blir nok singel selv i løpet av de neste 4-5 årene med mindre store endringer skjer.

Anonymkode: 60d2f...8e9

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det. Jeg er gift. Vi har vært gift leeenge 😅🙈 det er ikke bare rosa dager men   Ikke på langt nær så mange svarte og grå at vi tenker det er best å gå fra hverandre. 
jeg og ei venninne snakket om dette med stebarn, nye barn osv.  
jeg kom frem til at om jeg skulle bli singel skal jeg kun ha elskere. Ikke noen ny mann å bo med. 

Anonymkode: 03485...8df

Skrevet

Om jeg blir singel, så skal jeg være det lenge! Jeg kjenner jeg har nok med egne barn, og ønsker ikke å begynne å blande mine/dine osv.. 

jeg kunne fint hatt en kjæreste, men ikke  en samboer som skal inn i dynamikken med barn.. da venter jeg heller til barna har flyttet ut.. 

Anonymkode: 1976a...7e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har tenkt litt på det. Jeg er gift. Vi har vært gift leeenge 😅🙈 det er ikke bare rosa dager men   Ikke på langt nær så mange svarte og grå at vi tenker det er best å gå fra hverandre. 
jeg og ei venninne snakket om dette med stebarn, nye barn osv.  
jeg kom frem til at om jeg skulle bli singel skal jeg kun ha elskere. Ikke noen ny mann å bo med. 

Anonymkode: 03485...8df

Elskere i flertall faktisk.. Så løs du er da!

Skrevet

Om jeg blir singel nå, så vil jeg gjerne være alene. Lenge! Men kanskje en kjæreste etter hvert, kanskje mer også, helst som særboere, tenker jeg. Jeg nyter mitt eget selskap.

Anonymkode: 33afb...e91

Skrevet

Jeg hadde blitt alene.

Har vært sammen med mannen i 23 år og har ingen planer om å bli skilt, men man vet jo aldri og man kan jo bli enke også,

Ville aldri dratt en ny mann i hus så lenge jeg har barn boende hjemme, og den dagen jeg blir alene fordi alle barna har flyttet ut får en nå se. Jeg tror ikke jeg ville bodd sammen med en mann da heller, men ingen kan spå fremtiden ;)

Anonymkode: dab51...4cd

Skrevet

Hadde ikke lett etter en ny. Men veit jo ikke om han hadde dukket plutselig opp🤣

Anonymkode: 99228...f6a

Skrevet

Niks! Jeg vil bli en sær aleneboende gammel kvinne med hest og hund (og besøk av barn og barnebarn) som eneste selskap 😀

Anonymkode: de8ee...f99

Skrevet

Jeg hadde bodd alene temmelig lenge, tror jeg..  Uten lyden av vinteridrett på TV hele dagen. Er drittlei av hopp, langrenn, skiskyting, kombinert, alpint.... 

Derfor bor jeg på verandaen omtrent hele vinterhalvåret ❄️❄️

Anonymkode: 97bd1...d49

Skrevet

Jeg ville nok tenkt at jeg skulle være alene, likevel er jeg så utsultet på nærhet, kroppskontakt og sex, at hadde jeg blitt singel, hadde jeg vel klamret meg på den første som dukket opp på min vei. Og vips ble det ikke sånn. 
Så svaret er; jeg vet ikke😅

Anonymkode: 409b7...a9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Elskere i flertall faktisk.. Så løs du er da!

Det hadde jeg også anskaffet meg du😇😇 i flertall, fy f... da hadde det blitt pulings da😀 elsker sex😜 så da er jeg også en løs tøs da..passer meg perfekt😋

Anonymkode: b0a9f...3f2

Skrevet

Hadde levd som singel. Orker ikke styret jeg ser andre har med ny kjæreste, dine, mine, våre barn. Exen sin nye kjæreste, ferieplanlegging når en skikkelig kabal må legges..

Anonymkode: be6ad...cc4

Skrevet

Jeg hadde ikke aktivt lett etter ny mann. Ingen planer om å skille meg, men om jeg ble singel skulle en eventuell beiler jobbet hardt for å få meg ut av singeltilværelsen.... Trooor jeg da. 

Skrevet

Ville nok ikke flyttet sammen med en ny, men ville gjerne hatt en kjæreste.

Anonymkode: 44943...16d

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hadde du villet finne en ny å dele livet med eller ville du vært alene?

Jeg er alene på tredje året og jeg nyter å være bare meg og barna. Ikke noe vondt om eksen, han var bare en rotekopp som ble mer venn enn ektemann de siste årene. Vi har et veldig bra forhold og samarbeid i dag. Nå som jeg slipper alt rotet hans så har jeg det så utrolig bra. Har ikke lyst på kjæreste i det hele tatt. 

Anonymkode: a8433...a21

Om jeg blir alene nå, kommer jeg til å bo alene resten av livet. Gidder ikke lære å samhandle hverdagen med en ny person nok en gang.

Anonymkode: a5ba4...b84

Skrevet

Hadde jeg blitt alene nå så hadde jeg knullet rundt til den store gullmedaljen! Masse forskjellige menn. Var alt for prippen i ungdommen og angrer på det nå.

Anonymkode: 941f1...062

Skrevet

Jeg kommer til å bli singel før sommeren, og ikke pokker om jeg skal ha en ny mann inn i livet mitt på fast basis. 
Kan jeg finne en som jeg kan ha sex med på fast basis, og som jeg innimellom kan finne på noe hyggelig med, så hadde det vært en perfekt løsning.

Ingen følelser, ingen krav, bare sex med en som jeg syns at er ok nok til at jeg tåler at han sover over, så er det fantastisk 

Anonymkode: e460b...573

Skrevet

Ville nok hatt kjæreste etterhvert. Og om denne mannen hadde vært modig nok til å flytte inn til meg og fire barn, og masse kuer, skog, jord, bygninger som skal vedlikeholdes osb, så tror jeg nok at jeg måtte satset på ham😆😆

Anonymkode: 93ab8...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...