Gå til innhold

Er Tinder hot eller not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som finner partner der? Etter et langt år uten fest og moro må jeg snart utvide horisonten tror jeg 🙈 

Har kun lest om Tinder, vet ikke hva som er erfaringen til folk. 

Tips?

Anonymkode: 379e3...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant mannen min på Tinder men det er noen år siden og utifra andres erfaringer anser jeg akkurat det som flaks.

Har også inntrykk av at Tinder har endret seg en god del i det siste. I starten var det som en datingapp hvor man fant en og annen som kun var ute etter sex. Nå tror jeg at de som kun er ute etter sex er mer regelen enn unntaket.

Anonymkode: bdbab...d10

Skrevet

Jeg bruker kun tinder til selvtillitsboost :P

Anonymkode: 918fd...c81

Skrevet

Jeg har vært på Tinder i ett år. Vil si at flertallet er ute etter kun sex. Men det er også seriøse folk der. Liker sukker bedre! 

Anonymkode: d903b...afa

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

I starten var det som en datingapp hvor man fant en og annen som kun var ute etter sex. Nå tror jeg at de som kun er ute etter sex er mer regelen enn unntaket.

Anonymkode: bdbab...d10

Ja, det er en sex-dating app!

Den første 18-år unge gutten som fikk ett års fengselsstraff etter den nye samtyckeslagen i Sverige ble det etter en Tinder-date, til tross for at hun kledde av seg selv og kastet seg naken over han og lå og koste med han etter samleiet. Hun angret i etterkant og han kunne ikke bevise at hun hadde sagt ja.

For feminister som jobber for å sende gutter i fengsel er appen hot, for alle andre not.

Anonymkode: b5bcb...00b

Skrevet

Bruker tinder til å få pikk, noe som funker... Grei bi inntekt. 

Anonymkode: 30f5b...49c

Skrevet

Jeg bruker tinder til å få gratis restaurantbesøk. Jeg har ikke råd til å spise ute, men det har ofte de menn jeg finner. Så går vi ut og spiser. Møtes ved døra og går hvert til vårt ved døra. Etter et par ganger mener disse mennene at det er noe mellom oss, og da slettes de. 

Anonymkode: 8cbc5...013

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Bruker tinder til å få pikk, noe som funker... Grei bi inntekt. 

Anonymkode: 30f5b...49c

Det er forbudt 

Anonymkode: ab9f9...9fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker tinder til å få gratis restaurantbesøk. Jeg har ikke råd til å spise ute, men det har ofte de menn jeg finner. Så går vi ut og spiser. Møtes ved døra og går hvert til vårt ved døra. Etter et par ganger mener disse mennene at det er noe mellom oss, og da slettes de. 

Dust

Skrevet

Møtte min samboer det for ca tre år siden, nå har vi en liten baby😊

Anonymkode: 09013...51e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dust

Hvorfor? Er det forskjell på å være på en datingside for sex og for middag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...