Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Klarer dere å bruke dem? Mine bare detter ut. Var tre ulike størrelser, men ingen fungerer. Har ønsket meg slike små så lenge. Ser folk har det på hele tiden i ulike varianter. Lyden er råbra, men er jo ubrukelig når jeg må holde på dem. Anonymkode: ed674...93b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Ja, både jeg og datteren min på 11 år har sånne. Vi synes begge to at de er helt fantastisk! Og de sitter som støpt. Jeg kan jogge med dem, riste kraftig på hodet osv uten at de faller ut. Det tok litt tid å lære meg teknikken, jeg må putte dem inn og så liksom vri litt bakover, da sitter de. Anonymkode: 9fea2...904
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Du må vri de på plass, holde ikke å bare dytte de inn. Google instruksjoner hvis du ikke har de. Anonymkode: ccceb...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Hmm, har googlet og vridd og prøvd forskjellig. Helt håpløst. 😥 Og det som irriterer mest er jo at "alle" bruker slike nå. Hvorfor får jeg ikke til. Hi Anonymkode: ed674...93b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Jeg har AirPods pro. Har veldig små ører, og har prøvd flere ulike typer. Ingen av dem sitter perfekt i mine ører, men AirPods sitter best. Det hjelper å rengjøre airpodsene og ørene grundig. (Problemet er ikke ørevoks, men kan ha litt sånn «glatt», litt fet hud). Med nyvaskede ører og pods fungerer det fint (en god stund)☺️👍🏻 Anonymkode: 786c0...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå